pondělí 20. srpna 2018

Gratulace k narození miminka

Dnes vám ukáži dvě rychlé blahopřání, které mám připravena pro novopečená miminka letošních prázdnin.  
Jejich slepení mi zabralo asi 30 minut, takže taková rychlovka, když vás tlačí čas.
I bez jmen byste asi poznali, které je pro holčičku a které pro chlapečka :)
















První holčičí je nalepené na základu 5x5 palce z bílé čtvrtky. Kytičkovaný papír je ze sady 6x6 papírů kolekce Take me away od Paige Evans, taktéž samolepící abeceda. Růžová kartička s vyseknutým + a kolečko HI (zlatá fólie) najdete v papírových výsecích Clara girl. Toť vše. Vlastně k 3D efektu jsem použila samolepící pěnové čtverečky


Chlapecké je velmi podobné tomu holčičímu, jak zpracováním, tak použitým materiálem. 
Základ přání je opět velký 5x5 palce z bílé čtvrtky. Šedý i zelený papír je ze sady 6x6  kolekce Take me away od Paige Evans. Žluté kolečko HI (zlatá fólie) najdete v papírových výsecích Clara boy. Samolepící pěnové čtverečky jsem použila k 3D efektu. Samolepící abeceda je z kolekce Boys Fort a zelené flitry ze zásob (moc hezké jsou i tyto). A na žluté pozadí se mi výborně hodila čtvrtka od Váš kreativní svět:)

Pro dnešek se s vámi loučím, za chvíli jdeme slavit a ještě potřebuji slepit svatební gratulace, ale o tom až někdy příště.

J.


Žádné komentáře:

Okomentovat