pondělí 27. srpna 2018

Layout - Jako vejce vejci

Dnes jsem si pro vás připravila stránku s miminkovskou tématikou:
1) protože se kolem mne rodí spousta miminek viz minulý článek
2) protože mladší syn oslaví tento týden 3.narozeniny a mne zasáhla vlna nostalgie,
3) protože mi všichni pořád dokolečka říkají, jak jsou si kluci podobní,
4) protože jim chci udělat mimi album a pořád se k tomu nemám, tak jsem konečně začala,
5) protože toto je poslední prázdninový článek a já je mimi layoutem otevírala,
6) protože ...

Takhle bych to tu mohla vyjmenovávat donekonečna :)



Jako základní 12´ čtvrtku jsem zvolila šedou kostičkovanou od Pinkfresh Studio z kolekce Case of the blahs. Kartičky jsou od Becky Higgins z miminkovské kolekce Baby boy, stejně tak jako vystřižené kruhy s hesly, modré mráčky a vlaječky. 3 menší kulaté kartonové samolepící ozdoby jsou také od Becky ze stejné kolekce jako PL kartičky. Potom jsem už použila jen samolepící abecedu a rotační datumové razítko od Heidi Swapp. A nemohu zapomenout zmínit lepící čtverečky pro 3D efekt.

Pár detailů:


A teď mi řekněte, jsou si opravdu tak podobní? Najdete tři rozdíly? A ještě váhám nad tím, zda okraje fotky neprošít bílou bavlnkou. Jen se nemohu rozhodnout mezi zadním a křížkovým stehem :)

Bílé mráčky jsou vyřezané ze Silhouette z tohoto layoutu kde jsem použila také Baby boy kolekci od Becky. Takže vlastně takové zero waste a konečně na ně došlo :)


  
Přeji vám krásný poslední prázdninový týden!

J.


4 komentáře:

  1. jarko, jsou :) braskove rozkosni. dojimam se s tebou!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné stránky a ještě hezčí miminka ❤️. Úplně chápu tvé váhání nad použitím bavlnky. Kdybys do toho opravdu chtěla píchnout, zkusila bych jeden křížek velikosti enamelky, abys dírky mohla zakrýt, když to nebude ono 🙂.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aji, super nápad s enamelkou, to musím vyzkoušet, díky!

      Vymazat