pátek 3. srpna 2018

Project Life Week 26/2018


Když má člověk pár týdnů, které mu v albu chybí doplnit, snaží se je zjednodušit. A to je přesně můj případ. Základ a pro mě asi nejméně oblíbená činnost je výběr a tisk fotek. Když už je člověk má, tak to jde jak po másle. 

Tento týden jsem se rozhodla použít plastové kapsy typu C (Becky Higgins) a kolekci Project Life kartiček MIDNIGHT Core Kit (Becky Higgins). Dloooouhou dobu jedna z mých nejoblíbenějších sad a podle toho jak se vždy rychle vyprodá i na e-shopu Scrapylife, tak asi nejen moje. 

Jak jsem psala už výše, tento týden je extrémně rychlý na zpracování.


Titulní kartička je z kolekce Project 52 Fresh Core Kitna kterou jsem nalepila etiketupomocí roller razítka natiskla datum. Další po stranách sešívačkou připevněné části etiket jsou odstřižky, těch, které jsem používala na PL kartičkách.


Všechny tři kartičky v tomto týdnu jsou z kolekce MIDNIGHT Core Kit (Becky Higgins) na které jsem sešívačkou připevnila ustžižené části etiket a natiskla nápisy pomocí razítkovací abecedy Stay Colorful (Dear Lizzy)



Postřeh z našeho běžného života (nikdy jsem si toho nevšimla až teď a tak jsem to musela vyfotit) jsem musela zpracovat jako koláž. Opět jsem přidala  části etiket a rukou popsala.


Další použití  etiket s vlastnoručním popisem se opakujem na všech fotografiích.



Krásný víkend,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat