středa 29. srpna 2018

Výlet na Staré hrady a kolekce Jaro, Bráchové a Sourozenci v akci :-)

Hezkou poslední prázdninovou středu všem.

Po delší době jsem měla chuť vytvořit aktuální PL stránku namísto toho, abych stále doháněla skluz - přece jen scrapovat stále zimu, když je venku 30°C je trošku matoucí :-).....
Skvěle se  mi k tomu hodilo to, že jsem s dětmi vyrazila na výlet na Hrad a zámek Staré hrady (je to tedy asi nejoblíbenější výlet mých dětí, takže v albu už ho mám hodněkrát :-D).

Využila jsem krásné české kolekce od Váš kreativní svět - Jaro, Sourozenci a Bráchové.
Fotek jsem měla poměrně dost, tak jsem zaplnila obě strany kapsy designu C a ještě jednu velkou kapsu 30x30.








Na titulku jsme použila kartičku z kolekce Jaro (design A). Trošku jsem jí dozdobila samolepkou ze sady Creative devotion od American crafts , a frázemi z kolece Jaro.
Na tvorbu nápisu jsem využila skvělou pomůcku Thickers Straight and wave, která se hodí pro každého, kdo není schopen (jako já :-)) nalepit nápis rovně, případně do tvaru, který si vymyslí :-). Je to tak trošku křivítko (nebo pravítko) - nebudu složitě popisovat, jak funguje, raději se koukněte na video :-).


 


Na další kapsy jsem opět použila kartičky z kolekce Jaro, nádherná plexi srdíčka a akrylový nápis Bráchové. Nápis Malá kuřátka jsem opět vytvořila s pomocí Thickers Straight and wave.


Druhá strana kapsy je ve stejném designu jako první strana. Kolekci Jaro jsme doplnila o nápisy z růžové abecedy Doodlebug ( neměla jsem už všechna písmenka, která jsem potřebovala, tak jsem vzájemně nakombinovala jednotlivé designy abeced z archu).



Zelený flek pod nápisem Rozumbraďák a srdíčka kolem nápisu Tohle si užíváme jsou opět ze sady Creative devotion od American crafts
Nápis Naši kluci je z kolekce Bráchové.
Květiny na kartičkách jsou černobílé, takže je možné sladit si je, jak je potřeba. Na vybarvení jsem použila obyčejné pastelky, ale na velkém 30x30 layoutu jsem vyzkoušela, jestli by šly použít i akvarelové barvy, aniž bych zničila papír a šlo to bez problémů :-).



Jelikož jsem opět nemohla vybrat, kterých fotek se vzdám a nepoužiji je, přidělala jsme si ještě jednu kapsičku navíc (je to ta s Rozumbraďákem :-)) Většinou k tomu používám Fuse, ale tentokrát se mi ho nechtělo vytahovat, tak jsem využila samolepící přídavné kapsy od Simple stories velikosti 6x4 (existují i velikosti 4x4 a 3x4). 



Jedna fotka z výletu mi připadala tak hezká, že si zasloužila samostatný layout. Jako podkladový papír jsem využila 30x30 čtvrtku z kolekce Jaro.



Jak už jsem psala výše, zkusila jsem jednotlivé květy vybarvit akvarelovými barvami a šlo to jednoduše aniž by se na papíru dělaly žmolky....



Fotku Janičky s kočičkou jsem podlepila výřezem z pruhované 30x30 čtvrtky opět z kolekce Jaro. Udělala jsem jeden výřez, pak jsem čtvrku otočila o 90° a udělala druhý výřez, takže vzniklo podlepení horizontálními i vertikálními pruhy.
Ze stejné čtvrtky jsem řezáčkem vyřízla nápis Mňau a obšila jsme ho bavlnkou, aby více vynikl.


Když jsme měla celou stránku nalepenou, včetně ozdob - i PLEXI SRDÍČEK, tak mi připadalo, že tam ještě něco chybí. Podlepila jsem si čtvrtkou nápis Takhle vypadá štěstí z kolekce Sourozenci, ale pořád mi nějak nešlo vymyslet, kam ho umístit. Požádala sem o pomoc manžela, chvíli na to koukal a říká mi "no nedával bych tam ty srdíčka...". No nic no, srdíčka už byla dávno nalepená, takže o ty vůbec nešlo :-D.... 
A jak to dopadlo s nápisem?... při tom neustálém posouvání po stránce mi někam spadl a už jsem ho nenašla.... Takže bez nápisu a se srdíčky.... prostě všechno špatně :-D.

A to už je pro tentokrát ode mne vše. Doufám, že si ještě užíváte prázdniny a pěkné počasí a v září se těším zase " na počtenou".

Vlastně ještě maličkost - pokud jste ještě s dětmi nebyli na Starých hradech, tak moc doporučuji. My tam byli poprvé, když mladšímu synovi byly asi dva roky a vůbec nás nenapadlo, že by ho mohla zaujmout prohlídka. V pokladně nás přemluvili, abychom šli rovnou na dva prohlídkové okruhy... a bylo to super, děti byly nadšené a i my s manželem jsem se docela pobavili.... A teď tam jezdíme minimálně dvakrát ročně a zatím nás to neomrzelo :-)

Kája







5 komentářů:

  1. No tak Káji, nestačím koukat. JE TO NÁÁÁDHERNÝ!!!

    OdpovědětVymazat
  2. je to super,tu pomůcku na nápisy asi nutně potřebuji, protože rovně nenalepím ani Ň.

    OdpovědětVymazat
  3. Jj ta pomucka je fakt super. Jen bacha, ma na sobe pruhledne folie, ktere se musi dat pryc.... ja to zjistila, az kdyz sem na to namotala pismenka 😂😂😂

    OdpovědětVymazat
  4. Káji, máš to moc hezké a ten layout je super!!!

    OdpovědětVymazat