pondělí 17. září 2018

Svatební ...

Tento týden jsem tu opět se svatební inspirací.  Slavíme s manželem výročí a byla jsem na svatbě kamarádce, tak je tento příspěvek pro mne velmi aktuální.
Dnes Vám ukáži rychloalbum na svatební gratulace, jedno minialbum, jež jsem darovala jako gratulaci a jedno přání, které si u mne objednala kamarádka a navazuje tak na minulý článek










Rychloalbum na svatební gratulace.

Již dlouho jsem přemýšlela, co se svatebními přáníčky, jež jsme dostali ke svatbě. Jak je zpracovat? Občas jsem si pohrávala s myšlenkou vložit je do svatebního alba jen tak nebo každé zvlášť do desek a pak do alba, či je jen nechat v nějaké krabici. No přiznám se, že pár let to byl můj kostlivec :)


Přiznám se bez mučení, že jeho výroba mi trvala kratší dobu než napsání tohoto článku. Ale i tak z něj mám obrovskou radost, že se mi vyřešil letitý problém:) kam s nimi.
Jako správná scrapbookerka schovávám vše, co se kdy může hodit a tak je toto album skoro takové bezodpadové (zero waste).
Na základ desek jsem využila krabici od poslední objednávky scrap materiálu. Velikost jsem si určila dle největší gratulace. Desky jsem polepila zvenku papíry Indigo Kraft & Champagne a uvnitř sadou Typecast Mint



Na svázání jsem použila knihařské kroužky z letitých zásob. 


Bílé mašličky jsou ze dvou gratulací. Byly nalepené na hřbetě a po proděravění se desky nafoukly do giga rozměrů, takže jsem je radši opatrně slepila a našla jim nové místo na titulce. Ještě bych chtěla dírky na deskách zpevnit průchodkami, ale zlaté nebo tmavě modré průchodky ve svých zásobách nemám :(


A modrá mašlička na svázání desek je z šatů, jež jsem si letos pořídila na svatbu bratrance. Takové ty camfrňousy, co se za to věší šaty na ramínko, aby v obchodě nespadly. No a už se dostáváme ke zdobení.


Modrozlatý papír se srdíčky je z kolekce Indigo Kraft & Champagne. Tyrkys se zlatým okrajem je zbytek z workshopu s Teresou Collins. Stejně tak fólie se zlatými šipkami, zlatá dečka a vlaječka. Vlaštovčí čtvrtku najdete v sadě papírů Typecast Mint.


Nápis dream BIG je vystřižen ze čtvrtky ze sady Indigo Kraft & Champagne.
Zlatobílá samolepící písmenka jsou od dear Lizzy Serendipity.  


A tohle je gratulace, která k nám přišla z největší dálky a má super a pro mne pravdivý nadpis!

Svatební gratulace. 

Omlouvám se za kvalitu fotek. Bohužel jsem si špatně nastavila vyvážení bílé na fotoaparátu a než jsem na to přišla, tak přání už bylo u novomanželů.


Na základ jsem použila bílou čtvrtku. Kraftová čtvrtka je z nestárnoucí kolekce Midnight. Modro-zlatou najdete již ve výše zmiňované Indigo Kraft


Dovnitř jsem vlepila obálku na finanční dar a kartičku z Typecast Mint sady na vepsání gratulace.


Pak už stačilo jen nadepsat obálku zlatou Wink of Stella (nechápu, jak jsem bez tohoto štětce mohla tolik let žít) a přidat pár srdíček.


Ty třpitivé jsou namalované Wink-em. 

Minialbum jako gratulace.




Tohle album byl takový spontání rychlý nápad. To je tak, když Vám jedna z nejlepších kamarádek řekne, že se vdává o 3 týdny dřív, než bylo původně v plánu. Takže obřad už je za 3 dny. A že máte určitě něco nachystaného :) Ne, neměla jsem nic. 
Věděla jsem, že se jedná o formální svatbu na úřadě, bez následného veselí. Kam s největší pravděpodobností přijdou jen kamarádi a známí.
Vzala jsem si tak s sebou fotoaparát Instax a druhá kamarádka obeznámila svatebčany s naším záměrem - vyfotit se na Instax, nalepit do albumu a připsat gratulaci. Musím všechny pochválit, zvládli to na jedničku a dokonce se vyfotili i rodiče novomanželů. A dovolím si říct, že to dělalo radost všem.

A teď k samotnému albu - nápad pochází od Flóry Farkas - a  materiálu. 
Na desky jsem použila papíry z kolekce Case of the Blahs. Na zdobení pak kartičky na Project Life od Becky Higgins Southern Weddings


Štítek, zlaté srdíčko i nápis a new chapter je ze sady kartónových ozdob Let Your Heart Decide. Datumové razítko od Heidi Swapp nemohlo chybět.


Knihařský kroužek z letitých zásob. Kartičky na napsání gratulace a nalepení fotografie Project Life od Becky Higgins Southern Weddings


Navíc jsem všechny PL kartičky zpevnila kroužky do diáře Carpe Diem.

A to je pro dnešek vše. 

Děkuji, že jste dočetli až sem a těším se na příští týden!

J.





2 komentáře:

  1. To je krásy na jednom místě 🙂. Vždy obdivuji, kolik toho stihneš. Nejvíc se mi líbí albicko ve stylu Flóry F. ❤️.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) No, nemám pocit, že bych toho tolik stíhala, třeba letošní PL zeje prázdnotou. Ale pořád si říkám, že to doženu, jednou :)))

      Vymazat