pátek 21. září 2018

Project Life Week 35/2018

Mohlo by se zdát, že je tu další týden ze seriálu "xy-krát, ale přesto jinak", nicméně není tomu tak. Vlastně jen částěčně :-) 

Na stole jsem měla pořád položenou kolekci  Project 52 Fresh Core Kit a neměla jsem v plánu ji použít. Chtěla jsem něco jiného...



...koukala tam na mě kartička s obr puntíky, což není můj styl. A tak jsem si řekla, že musím zkusit i něco co bych asi ani nikdy nepoužila.

V krabičce s výřezy a nerařaditelným papírovým obsahem (bločky, post-it, atd.) jsem našla bloček od roller razítka (bohužel se už tyto sady nevyrábí, ale jsem si jistá, že zase někdo něco vymyslí, nebo si je člověk může vyrobit sám). Barevně bloček ladil s puntíky a tak jsem to zkusila

Titulní kartičku z kolekce Project 52 Fresh Core Kit jsem doplnila o vyseknuté puntíky z 3x4 inch kartičky, které jsem připevnila sešívačkou. Pomocí roller razítka jsem natiskla datum. 



Už při přípravě/tištění fotek jsem věděla, že budu asi v problému, protože jsem měla jen samé o velikosti 4x6 inch (10x15). Jedna fotka (koláž) = zážitek z jednoho dne. Nakonec jsem byla ráda že to takto vyšlo.

Fotky a bločky od roller razítka jsem spojila pomocí čísel ze samolepící abecedy. Na fotce jsem využila výsek puntíku z 3x4 inch kartičky, který jsem připevnila sešíačkou a přidala text.

Na papír z bločku od roller razítka jsem také nalepila číslo ze samolepící abecedy, roller razítkem přidala podnadpisy (horní část a postraně) a texty.
 

Když už jsem si vybrala pro mě tu "krásnou" puntíkatou kartičku, musela jsem ji použít :-D

Opět jsem na ní zopakovala moje "zdobení" z této stránky - čísla ze samolepící abecedy, texty z roller razítka a sponky ze sešívačky.


Protože je tato dvoustrana velmi jednoduše vytvořena a není z ní moc fotek, přidávám ještě dva detaily.



Krásný víkend a těším se na příští pátek.

Charlotta






1 komentář:

  1. Lotko, super jednoduché :) ale efektní. Vidím v tom trochu Ali E. A s každým dalším článkem s touto kolekcí si říkám, že si jí taky budu muset pořídit:)

    OdpovědětVymazat