pátek 31. července 2020

Travel Album USA 2016 - přípravy

Dnes jsem se rozhodla, že vás provedu přípravou svého dalšího Travel Alba. Tentokrát to ale bude album z daleké minulosti. V roce 2016 jsem podnikla, tehdy se svým šestiletým synem, cestu za oceán na osmnáct dní pobytu. Dodnes jsem pro tuto dovolenou nevytvořila album, ale právě teď s novou Ali Edwards Travel  Main Kit 2020, nastal ten správný čas. 







První co jsem udělala, bylo to, že jsem ze skříně vytáhla obálku s veškerými poklady, které jsem tehdy přivezla. Jedná se o letenky, mapky, letáky, účtenky, klíče od pokojů, pamětní mince, trocha písku z pláže, atd. 




Potom jsem si ve fotkách, které v počítači řadím podle roků/měsíců/dnů, vybrala ty z této dovolené a zkopírovala do samostatné složky na plochu počítače. Na papír jsem si vypsala datumy a podle fotek připsala jednotlivé aktivity. K nim pak přiřadila i "poklady z obálky" viz. výše popisované. Bohužel nemám žádné psané poznámky, ale už jen při prohlížení fotek se mi vybavilo plno vzpomínek. Takže se vůbec nebojím, že bych měla album bez textu. 

Důležité je, že nikdy není pozdě začít. Ať už máte texty, fotky, atd., nebo ne. 







Další co následuje, je ujastnit si jaký rozměr alba chce člověk udělat. Já se rozhodovala mezi albem o velikosti 6x8 inch a 3x8 inch. Ten krásný černý o velikosti 6x8 inch je z kolekce Say Cheese od Simple Stories



K tomu se váže i má další příprava. Hledáním inspirace na Pinterestu, Instagramu a stránkách Ali Edwards vznikají moje "malůvky" potencionálního zpracování stránek budoucího alba. O to víc, když jsem si vymyslela, že na některých stránkách použiju šití na šicím stroji. Nechci pak mít prošitou fotku/kartičku/ozdobu tam, kde nemá být a jiné vychytávky :-) 
Můžete vidět nápady jak pro alba o velikosti 6x8 inch tak i pro 3x8 inch. Vše se dá upravit podle toho, jaký bude mít člověk finální výběr velikosti. V době "malůvek" jsem stále ještě netušila jakou velikost použiju.

A to je pro dnešní den vše. Jdu si ujasnit, jaký rozměr alba vyberu. Pak se vrhnu na tištění fotek a samotné "hraní" si s jednotlivými produkty krásné Travel kolekce od Ali Edwards.




Hezký víkend,

Charlotta




4 komentáře:

  1. aaaaa tady uz taky nekdo zacal maluvkovat a planovat :D
    Tesim se na zpracovani :)

    OdpovědětVymazat
  2. No....takže se na tu kolekci ještě víc těším ❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat