středa 29. července 2020

Project life album - 21/2020

Nevím jak vy, ale já osobně druhé strany použitých kartiček už nevyužívám. Jenže jsem měla připravené dvě už nalepené stránky, které jsem chtěla dodělat i z jejich druhé strany a najednou jsem dostala nápad. Původní stránky najdete tady a tady.






První stránka je v kapse typu P - tedy všechny kartičky mají mít velikost 4x4, což je trošičku problém, když kartičky mají většinou rozměr 3x4 či 6x4. Dá se to zvládnout pomocí bílého základu a nebo si vyhrát s malými kartičkymi (3x4). To jsem právě udělala na první stránce a rozhodla jsem se to zopakovat. Ale s tím, že se pokusím využít původní kartičky. Z Project 52 Fresh Core Kitu jsem si vybrala 20 kartiček s tím, že se mi budou hodit. Do kartiček z P52F se mi zamíchaly i ty z Midnight, ale to mi zase tolik nevadí.


Na této stránce jsem se rozhodla razítkovat. Použila jsem černý StazOn a razítka Elle's. Po použití si jednotlivá písmenka dávám na vrchní stranu bločku a po natištění pár kartiček si je najednou čistím pomocí této krabičky.

Štítek s nápisem je vystřižený z jiné kartičky, pod fotkou jsou další dvě. Vnější okraje kartičky jsou ostré a ty vnitřní mohou být i zaoblené. Je to další způsob zdobení.

Dalšími ozdobami jsou papírové samolepky Goldenrod. Proužky zaplňují prázdné bílé místo na kartičce.

Zdobení se na stránce opakuje - tedy natištěný nápis, štítek z kartičky, modré samolepky z aršíku Goldenrod (stejně jako Jaruška se i já snažím používat i starý materiál).


Použila jsem i razítko Daily Life. Líbí se mi kombinace několika razítek a zde ještě puffy abecedy od Pinkfresh.

 

Poslední kartičku na stránce jsem se snažila trochu odlišit použitím žluté a vlaječky z kartičky. Proužek je zbytek z kartičky, kterou jsem použila jinde.


A přesuneme se k dnešní poslední stránce. Ona vlastně může za celý ten nápad použít druhou stranu kartiček. Vše je v kapse typu C - tedy samé kartičky velikosti 6x4. Použila jsem stále novinkovou kolekci Click (a asi novinkovou i dlouho zůstane).

První kartička byla ještě taková normální. Podařilo se mi začlenit kartonovou ozdobu ze sady ke kolekci Everyday. Spotřebovávám zásoby a tady se už blížím ke konci.
Radost mi udělalo i to, že se na kartičku krásně hodí samolepka květiny z aršíků Heritage. Ona je sice původně průhledná, ale po nalepení na bílý papír a vystřižení je z ní dokonalá ozdoba. Navíc samolepka vám krásně zachová i bílý okraj.

A tady to začalo. To jsem si připravila dvě kartičky 3x4. Fotku ořízla tak, aby se mi vešla mezi geotag a nápis. Potom jsem si kleštěmi udělala dirku, ale samotné to nebylo ono, tak jsem použila provázek.


Když už jsem měla jednou provázek připravený, tak jsem se s ním vyřádila i na jiných kartičkách. Tedy vlastně visačkách, které jsem si udělala pomocí "visačkovače". Přiznám se, že nepoužívám jejich řezáček, ale dělám si čáry tužkou a potom stříhám podle nich. I tak je to mé oblíbené udělátko :).

Mramorovanou část kartičky jsem si ještě zvýraznila lehkým čmáráním. Ze zbytku kartičky jsem si udělala chrániče direk - barva se mi hodila k celé stránce. Potom už jen přidat ozdobu, provázek a trochu šikmo nalepit.


Zde ji vidět trochu kamufláže. Použila jsem opět dvě 3x4 kartičky. Jen tu visačkovou jsem střihla po delší straně a tak vypadá, že je větší a pokračuje pod druhou kartičkou. Zvýraznila jsem ji potom jen pár čarami a falešnou dirkou. Díky původnímu natištěnému textu nebylo více potřeba.


Na této kartičce není vlastně nalepené nic. Visačka i kapsička je nalepená přímo na kapse. Zkusilaj sem si počmárat kartonovou ozdobu a dopadlo to moc dobře. Dokonce jsem našla i abecedu ze sady Color Vibe v podobné barvě, jako má stránka.

Opět ty visačky. Tentokrát je obrácená dolů, aby se mi tam vešel text. A podlepená kytička je dokonalá. Líbí se mi kombinace barev.


A to je pro dnešek vše. Konečně jsem pokořila stránku, které se vyhýbám od ledna (ta v kapse P). Zarazítkovala si a použila i květiny, které jsem myslela, že mi v zásobě zůstanou hóódně dlouho. Takže mi stránky udělaly radost hned několikrát. Máte to tak taky? Udělá vám radost nějaký nápad, nebo když použijete něco, co jste ani nečekali?

Přeji krásné tvoření.

Ajka

2 komentáře:

  1. Ta druhá stránka je super! Mě nikdy nenapadne nějakou kartičku ostřihnout a nalepit ji na jinou :D to musim taky zkusit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, někdo vrství papíry a já zase kartičky 😉. Ono s tím, jak si vybírám jen 20 kartiček 3x4,tak se potom musím snažit 😎. A ta druhá stránka se mi taky líbí víc 😊.

      Vymazat