středa 22. července 2020

Scrapylife Video Tutorial - Project Life 2019 / week 48


Ačkoliv se to tak na první pohled nemusí zdát, jde o náš týden s číslem 48. Pojďme si ho představit blíže.


Uznávám, na první pohled to vůbec nevypadá jako jeden listopadový týden, nýbrž nějaký červencový. Já ale ráda používám kolekce, které jsou neutrální a to kolekce MY FAVORITE STORY rozhodně je. Z kolekce jsem ukořistila jen malý blok papírů a papírové ozdoby. Zálusk jsem měla i na puffy ozdoby a papírové kytičky. Nicméně i s papíry a ozdobami se dá udělat velká paráda, co myslíte? 😊 Jediné co mi vadí na bloku papírů od PF je to, že po odtrhnutí jednoho se mi skoro vždy rozpadne celý blok na několik částí. Jiné firmy toto mají lépe vyřešené.





Kromě kolekce MY FAVORITE STORY jsem použila abecedu od SIMPLE STORIES a moje milovaná enamelková srdíčka od AMY TAN. Při lepení druhé strany jsem zjistila, že jsem si pro ni nechala málo fotek a první strana byla naopak nahuštěná fotkami a tak jsem jednu fotku z první strany přehodila na druhou 😁



A teď už se mrkni na video, jak tyhle dvě stránky vznikly.


Tak zase za měsíc ahoj! 👋



Žádné komentáře:

Okomentovat