pondělí 27. července 2020

Project Life Week 17/2019

Krásný den Vám přeji!
dnes mám pro Vás jednu stránku z mého PL alba roku 2019. Tentokrát je rozvržení stránky takové nijaké, neb jsem tvořila druhou stranu dvanáctkové kapsy z naší týmové výzvy PL like SCRAP. Jak to dopadla naše týmová výzva se můžete podívat v tomto článku.
Aby to nebylo jen "nudné" tvoření (rozumněj: materiál z jedné kolekce) dala jsem si takovou svou osobní výzvu a to zkombinovat staré s novým a k tomu i kombinace alespoň dvou designérů a zkusit se obejít bez materiálu od PinkFresh Studia. Jak se mi to povedlo? 
Čtěte dál ...







Jako podklad pro fotografie mi posloužila druhá strana bílé čtvrtky a stará, ale dobrá kolekce September Skies od Heidy Swapp. Pokud se Vám také líbí, tak neváhejte a objednejte si ji v e-shopu, na skladě je jen již malé množství. A i když je tato kolekce s oblými rohy a vy teď jedete "hranu", můžete si ji seříznout tak jako já a vesele použít.


Hned na titulce jsem se vyřádila a porušila svou výzvu. Vyřádila jsem se mixem materiálu a to Heidy vs. Amy Tangerine (samolepky ptáčků z kolekce oh happy life), stará September Skies vs. novinková Art Walk, i když jen tedy písmenka. A v čem jsem to porušila? No přeci samolepkou W - je od PinkFresh, prostě jsem si nemohla pomoct :) 


Amy vs. Heidy. Průhledné samolepky foťáček a deluxe edition.


Ještě jednou PinkFresh - tentokrát enamelky.


Novinková samolepka květin Storyline Chapters vs. vystřihovánka z PL kartičky.


A tady opět výstřižek z PL kartičky a k tomu puffy samolepky od Amy.

Tak co tomu říkáte? Taky někdy zkoušíte vystoupit ze své komfortní zóny a použít pro vás zdánlivě neslučitelné? Dejte mi vědět.

A za 14 dní opět zde na blogu. Budu se těšit!

J.
 


Žádné komentáře:

Okomentovat