pátek 10. července 2020

Travel Album USA 2020 - finale

Tak a je to tady! Konečně jsem dodělala své dovolenkové album z letošního února. Přípravu alba jsem si udělala, texty na dovolené jsem psala postupně a tak pro mě teď nebyl problém album lehce dokončit. Proč jsem ho nedodělala dřív? Necítila jsem se na to. Přišla karanténa a já jsem si tím nechtěla album/dovolenou vůbec spojovat. I přes to, že jsme se vrátili jen tak tak včas. 

Dnes to v tomto příspěvku bude hooooodně o fotkách. Dohromady je jich dvacet. Je to jen průřez mým dovolenkovým albem. Celkem jsem do alba nacpala šedesát šest stran. Mix celoformátových fotek s dírkami, papírových karet s texty a plastových kapes 3x8 Variety Pack. A vše jsem ozdobila dekoracemi, které "tloušťku" alba také přiživily. 


Na vnitřní stranu titulních desek alba od Ali Edwards o velikosti 3x8 inch design Linen jsem pomocí oboustranné lepenky přilepila část čtvercových, plastových kapes. Do jednotlivých kapsiček jsem pomocí FUSE Tool zatavila písek, mušle, minci a žraločí zoubky. 

Na protější straně jsem podle odklápěcího základu (viz. příprava alba) z plastové scrapbook stránky s motivem mapy Atlas worldwide, vystříhla titulní stránku. Razítkem s ikonkou letadla ze sady Horizon jsem natiskla body odkud kam poletíme, pomocí samolepící ABC nalepila nadpis a přidala samolepku letadla z krásné sady Here and There.






Stránka, která je pod titulkou díky své průhlednosti vidět, měla být co nejjednodušší. Vybrala jsem tu, která je pro mě osobně velmi důležitá - já a moje mimi. Její kvalita není perfektní, ale hodnota té fotky je pro mě víc. 

Do plastové kapsy ze sady 3x8 Variety Pack jsem si v online editoru Picmonkey, upravila fotku na velikost 900x2450 a vytiskla na foto papír o velikosti A5. Tu jsem pak doplnila o text "YOU & ME" z puffy abc Truly Grateful. Bohužel už je to starší edice, takže už není na e-shopu skladem. Ale momentálně je v nabídce novinka 5th Monaco puffy abc
Tyto puffy nápisy se objevují v průběhu celého alba. Vždy jsem se snažila využít nějakou linii, na kterou jsem texty lepila. 





Součástí alba je i předem připravená tabulka TRAVEL ALPHABET. V průběhu dovolené kolektivně doplňujeme jednotlivá písmena. Pokud opravdu nevíme, nic tam prostě nenapíšu :-) Na fotce s křídlem letadla je nalepen text z puffy abc Truly Grateful. Fotku jsem si v online editoru Picmonkey, upravila na velikost 1150x2450 a vytiskla na foto papír o velikosti A5. Dírky jsem udělala pomocí Crop-A-Dile Multi Punch.




Stránka s  Itinerářem (přehledem). Věděla jsem, na kolik dní jedeme a předběžný itinerář.   Data jsem natiskla  roller razítkem. Samolepky jsou puffy Stay SweetPineapple CrushOh Happy Life; ale i klasické papírové Ali Edwards Travel Collection Bundle 2019.



V tomto albu jsem hodně používala mapky, brožury atd. Nejvíc práce mi dalo jednotlivé mapky poskládat, aby se daly jednoduše rozkládat, svévolně se neotevíraly a bez problémů se i skládaly zpět. Na tuto mapku jsem nalepila kartičku o velikosti 3x4 inch ze sady AE Travel kitu. Pod ní, jsem nalepila fotku, také o velikosti 3x4 inch.

Na pravé straně jsem ze scrapbook čtvrtky vyřízla podlouhlou kartičku o velikosti 3x8 inch, na kterou jsem nalepila část z 3x4 inch  kartičky "TRAVEL STORY 01" - je součástí AE Travel kitu. Pak jsem roller razítkem natiskla datum a nadpis ABC razítky. Samolepka s ikonkou letadla je ze sady samolepek Travel ccollection Bundle 2019.





Odklápěcí základ jsem přetvořila i na foto koláž, kterou jsem v online editoru Picmonkey, upravila na velikost 2100x2450 a vytiskla na foto papír o velikosti A4. Oblouk jsem pak ručně ustříhla. 





Vellum (pauzovací papír) o velikosti 3x8 inch jsem potiskla nadpisem pomocí ABC razítkyDírky jsem udělala pomocí Crop-A-Dile Multi Punch.

Pod každým pauzovacím papírem v tomto albu je vložena celoformátová fotka o velikosti 1150x2450.


Ostatní stránky, které jsou v tomto příspěvku vidět, jsou už jen opakováním již zmíněného.













Nápis "LOVELY" a odklápěcí, do kulata ostřižená stránka. Vpravo pauzovací papír s potiskem.

 

Nápis "LOVELY" a odklápěcí, do kulata ostřižená stránka. Tentokrát jsem v online editoru Picmonkey, upravila velikost na 3250x2450 a vytiskla na foto papír o velikosti A4. 




Další využití mapky a dírky pomocí  Crop-A-Dile Multi Punch.




Z druhé strany mapky jsem v online editoru Picmonkey vytvořila koláž na foto papír A4. Vpravo je fotka o velikost 1150x2450 a vytištěná na foto papír o velikosti A5. To jsem vytiskla dvakrát a z té druhé vytvořila kapsu na zasunutí lístků a účtenky. 




Text "ADORE" z puffy abc Truly Grateful jsem tentokrát nalepila vertikálně. Tematické samolepky s ikonkou zeměkoule a měsíce jsou ze sady samolepek Travel ccollection Bundle 2019.



Další využití mapky a dírky pomocí  Crop-A-Dile Multi Punch.



A z druhé strany koláž. V levé části mi zbyl kus bílého pruhu, na který jsem nalepila vstupenku (pásek ze zápěstí). Na fotce vpravo jsem využila linii bezpečnostního pásu auta a nalepila text "LAUGH" z puffy abc Truly Grateful.




Nápis "STORY" a odklápěcí, do kulata ostřižená stránka. Vpravo scrapbook čtvrtka  uříznutá  na podlouhlou kartičku o velikosti 3x8 inch. Nalepila jsem na ni část z 2x3 inch  kartičky - je součástí AE Travel kitu. Pak jsem roller razítkem natiskla datum a nadpis ABC razítky. Z mojí abecedy jsem ztratila písmenko "A", tak jsem ho v celém albu nahradila různými puffy Stay SweetPineapple CrushOh Happy Life. Ta pak odpovídá stejné samolepce na stránce s  Itinerářem (přehledem).



Nápis "BEAUTY" a odklápěcí, do kulata ostřižená stránka. Vpravo jsem vložila sáček z letadla do které jsem vložila letenky a účet za ně. Chipboardové srdíčko je součástí AE Travel kitu a má k tomuto využití trefný popisek "Travel is the only thing you buy that makes you richer".


Hezký den,

Charlotta


6 komentářů:

  1. Teda Lotko, to je bomba! Nejvíc mne dostaly odklápěcí velké fotky zastřižené do obloučku. To se snad s dovolením budu inspirovat😍 A acetátová folie s mapou světa ti do alba sedla jak ulitá.

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to dokonalé 😍👏🏻. Ty odklápěcí části jsem pochopila až u fotky cesty na pláž, ta je nejlepší 🌟. A přeskládat mapku a použít ji do alba? Skvělý nápad 💡. Jen mě mrzí to ztracené A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aji díky, nějak jsem nejvíc zápasila právě s fotkami na blog :-)

      Vymazat
  3. Prostě a jednoduše Top album!!!!!

    OdpovědětVymazat