středa 15. července 2020

Přání s obálkou

Ač se už těším na tvoření Project life stránek, tak tu dnes pro vás mám ukázku jednoho přáníčka na svatbu. Jelikož mi trošku povyskočilo, tak jsem si pro něj narýhovala i obálku.







Začnu přáníčkem, protože bez něj by nebyla obálka. Použila jsem na něj jednak bílý základ a potom papír 12x12 z kolekce Indigo Hills 2. Nijak jsem si to neodměřovala, jen jsem si uřízla pruh papíru tak, aby se mi na něj vešel nápis.
Přidala jsem tmavé proužky a folii k FUSE hračce. Tu jsem nalepila přes vyřízlá slova a všude kolem nalepila dvojitou 3D vrstvu (aby chrastítko mělo dost místa). Nasypala jsem náplň a vše zaklopila dalším pruhem papíru.

Základní papír jsem si přehla tak, abych měla bílé místo nahoře i dole. Tím jsem se mohla přesunout na vnitřek přáníčka.


Kapsičku jsem si udělala ze zbytku stejného papíru. Papír jsem si odměřila tak, abych si ho po třech stranách mohla narýhovat. Poté jsem si sestřihla levou stranu, aby vznikla šikmá část. Opět jsem použila tmavší papír na zvýraznění. Vznikla mi tak dostatečně široká kapsička na visačku s přáním a finanční dar.

 A mohla jsem si jít hrát s rýhovací podložkou. Na YT jsem viděla tvorbu kapsičky a tak jsem zapátrala v paměti a pokusila se o ucházející obálku/krabičku.

Určitě to jde lépe, když si vše změříte a přepočítáte. Já si jen položila papír 12x12 z kolekce Office Hours na rýhovačku, kus od jejho okraje jsem položila přáníčko a začala jsem rýhovat. První rýhy jsou kolem přáníčka - raději zvolte čáru, který je o trošku dál od něj. Potom jsem od každé rýhy napočítala tři čáry a znovu rýhovala.


 Poté jsem si zkrátila okraje tak, aby se překrývaly a obálka se dala krásně zavřít. Podle přehybu jsem sestřihla okraje (tak, aby vnitřní obdelník měl volné rohy).



Horní díl jsem nechala trochu delší, protože na něj příjde ještě zavírání.


Obálku jsem slepila a přidala do zavírání bílou průchodku. Při zacvakávání pomocí klěští jsem pod ní měla už připravený dlouhý provázek (tím se tedy krásně přichytil).

 

 A takto vypadá výsledek. Šňurka se dá zavázat nekolikrát kolem krátké strany, ale i kolem té dlouhé (provázek drží, ale dá se s ním pohybovat). Klidně by se dalo přidat ještě malou visačku na přední stránky. Přidala by se tam při zavazování mašličky.


Takhle to vypadá složitě, bohužel to neumím lépe popsat, ale je to opravdu lehké. Pokud se nechystáte na svatbu, tak by se obálka hodila i na čokoládu pro kamarádku :).

Přeji krásné tvoření.

Ajka

4 komentáře:

  1. No konecne to vidim! :) moc hezke!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, já ti ho nakonec zapomněla ukázat 🤦🏻‍♀️, promiň. A děkuji 😊. Máš vyfocené to své?

      Vymazat