pátek 1. května 2015

den za dnem ... week 15 a Scrapylife PL klub

....  v sobotu jsem se zúčastnila báječného sedánku Scrapylife PL klubu (podrobnosti zde). Tentokrát to bylo víc o povídání než tvoření, tedy alespoň v mém případě. Pokořila jsem svůj scrapařský rekord - dala jsem dohromady sotva polovinu PL stránky, které vévodí černobílá kombinace se zlatými akcenty ... Ale to mi vůbec nevadí, stránku jsem dodělala doma a vy se na ni teď můžete podívat. A kdo ještě nikdy na podobné akci nebyl, tak takhle nějak to také může probíhat ...




To se někteří, jako třeba já, opozdí, ale dorazí. Všichni už jsou usazeni a tvoří. Uběhne půlhodina, to jsem se tak stihla se všemi pozdravit, případně seznámit, objevit dáreček od Charlotty, pokochat se dílky ostatních; uběhne druhá půlhodina, stále se probírám záplavou krásných papírů a jiného scrap zboží, které na nás Charlotta "narafičila". Tak po hodině své přítomnosti si vybaluji věci a začínám lepit těch pár fotek, které jsem si připravila. Brzy je má pozornost narušena radostnými výkřiky nad objeveným zbožím nebo úžasem nad šikovnými samolepícími fotkami z fotolabu. Vracím se ke své práci, ale ne nadlouho - Charlotta nás informuje o novinkách a někteří nestačí zapisovat, co všechno že si to budou muset pořídit. Sbírám odvahu a začínám psát journaling. Na takových pět etap s přestávkami na občerstvení a další várku povídání to dám - zkuste se soustředit, když se kolem probírají takové zajímavé věci jako je diář od Heidi Swapp či kolik dětí kdo má, jestli chodí do školky či jak se mění celá naše lidská společnost. Ano, i taková témata jsme nakously. No a konec svého lepícího snažení ukončuji zjištěním, že sedím vedle kolegyně pedagožky, a tak nutně musíme něco probrat ...  Třebaže jsem byla tvořivě značně neproduktivní, společensky jsem si sedánek užila na plné čáře. A o tom to taky je ...


Stránku jsem tedy dokončila doma. Ve svém PL albumu jsem navázala na předešlý týden, ale tentokrát jsem tu obrovskou část kapsy nezaplnila koláží, ale fotkami s journalingem z jednoho jediného dne. Také máte rádi páteční dny? Já úplně nejvíc z celého týdne, a tak tedy TGI Friday!




Fotky jsou nalepené na obyčejném kancelářském papíře. Nakolážovala jsem je tak, abych dostala různé rozměry a stránka nepůsobila příliš souměrně. Své písmo jsem proložila písmenkovými razítky, abych pár slov zvýraznila a rozrazila tak jednolitost textu. Také jsem použila dva krásné rámečky Hello beautiful od Heidi Swapp a průhledné černé samolepky, které především na fotografii vypadají velmi dobře.






Na titulní kartičku s číslem týdne jsem měla připravenou kartičku bílou se zlatou hvězdou (Studio Gold by Teresa Collins). A moc jsem ji chtěla použít, ale také někam napsat události týdne. Nakonec jsem si opět pomohla mým oblíbeným vellum. Hvězdu jsem vystřihla hned dvakrát (ano, dvě kartičky na to padly) a z obou stran vellumu je nalepila, aby se překrývaly. Přidala číslo týdne a nařízla kapsu. Vellum jsem vlepila mezi dvě kartičky a po jeho nadzvednutí se objeví celý text psaný na stroji.





Přeji vám krásný prvomájový den, nepracujte a odpočívejte. Třeba povídáním s fajn lidmi nebo scrapováním, obojí je pohlazením na duši.

Jana


4 komentáře:

  1. Jani super, použití vellumu perfektní, to musím vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, Miso,urcite vyzkousej, na vellum nedam dopustit .

      Vymazat
  2. Jani, krása! A je fakt, že doma za těch 6 hodin toho vytvořím také o mnoho víc, než na sedánku, ale tam je to hlavně o holkách, co mají stejný koníček, takže super setkání :-). Jo a to vellum, jak píše Míša, také musím vyzkoušet, vypadá to báječně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee,tak to jsem rada, ze v tom "netvoreni" nejsem sama ... dekuji, Evi

      Vymazat