středa 13. května 2015

Project life WEEK 17/2015

Další týden utekl jako voda! Nejen týden, ale vlastně měsíc. V tomto týdnu totiž naše malá Julinka oslavila svůj první měsíc života s námi :-). A protože se mi sešla spousta různobarevných fotek, rozhodla jsem se to zkusit bez špetky růžové :-) A jak to dopadlo? Na to se teď můžete spolu se mnou podívat. Hlavní prim hraje Midnight Core Kit a má ne příliš oblíbená barva ŽLUTÁ. S výsledkem jsem ale přesto spokojená a alespoň sebe jsem přesvědčila o tom, že i žlutá může v mém PL být.

Počasí nám tento týden vyloženě přálo a v našem týdnu bylo po dlouhé době spousta "poprvé". To mimochodem značí i vlaječky s nápisem "dnes poprvé", které můžete na kartičkách i fotkách vidět. Naprosto jednoduše jsem je připnula sešívačkou. 


Pro každou stranu jsem si vybrala jiný design plastových kapes. Důvod byl prostý. Fotky a kartičky se mi sešly takové, že nejlépe vypadala tato kombinace kapes. Nejdelší dobu při práci mi totiž zabralo právě rozmístění fotek a kartiček. Pořád se mi něco nezdálo, pořád mi někde něco chybělo či přebývalo, nakonec si ale vše sedlo a mohla jsem začít s journalingem. První strana je v plastové kapse Pages A.


Titulní kartička k týdnu byla předem jasná! Opět jsem měla spoustu fotek, takže nepřipadalo v úvahu mít celou kartičku jako úvodní. Proto jsem vybrala fotografii a tu označila číslem týdne a datumovým razítkem. Fotka Nelinky je má oblíbená. Absolutně nechápu, že se mi ji podařilo tak krásně vyfotit, protože tato fotka je pořízena přes balkónové dveře. A věřte nebo ne, ale sklo v nich je jak po motokrosových závodech. Ano taková vrstva bahna na nich je :-). Foťák byl ale milosrdný a dal vznik krásné, úvodní "kartičce". Látková samolepka - fotoaparát je z krásné sady Stitched Fabric Stickers.


Všem fotkám jsem opět zaoblila rohy pomocí výsekové raznice Corner Rounder Punch Project Life, aby hezky ladily ke zvoleným kartičkám od Becky Higgins - Midnight Core Kit.


Nadpisy jsem ani tentokrát nepsala rukou, ale zvolila jsem dva druhy samolepicích abeced ve žluté barvě (např.Daily Flash Alpha Dandelions Stickers) a také můj oblíbený "strojopis" v podobě razítkové abecedy. Abych razítka zvýraznila, přetřela jsem vždy místo nejprve žlutým inkoustem a po zaschnutí na něj pak nadpis otiskla. 


A protože ani naše druhé miminko není ušetřeno dětské kolice, opět jsme sáhli po osvědčených kapičkách, které jsou náhodou ve skvělé barvě :-). A tak jsem krabičku od kapek Bio Gaia rozstřihala, udělala z ní vlaječku a tu sešívačkou přidělala ke kartičce. A další "ozdoba" je na světě. 


Jelikož bylo fotek víc než dost jsem týden roztáhnout na tři stránky, zase jsem rozstříhala pár koláží a udělala si místo přímo na fotce. K ruce jsem si přizvala dokonalá silikonová razítka Oh Yes by Ali Edwards, černý a žlutý inkoust. 


Poslední fotku na stránce jsem extra zdobit nechtěla, líbí se mi taková jaká je, ale malého žluťáska - Friends Buzz Words Epoxy Stickers jsem si neodpustila :-).


Druhá strana začíná opět "pohledem". Tentokrát pohledem mé mladší dcerky Julie, která ten den oslavila svůj první měsíc mezi námi. Celá stránka je v podstatě víkendová. Nejprve páteční výlet za bylinkami, tátův závod s kamarády a na závěr pak trochu toho mazlení s holkama :-).


O první fotce jsem se již zmínila. A protože je jeden měsíc prvním výročím Julči, vzala jsem samolepicí abecedu Daily Flash Alpha Dandelions Stickers a přímo na fotku si událost zapsala. Abeceda je samozřejmě bez diakritiky, tu si ale snadno doplníte bílým gelovým perem.


A protože jsem již zmiňovala jak krásné počasí tento týden bylo, využili jsme příležitosti a konečně vytáhli na balkón gril. Nela byla naprosto v šoku, co že to ta máma na balkóně dělá :-). Byla kouzelná a právě její sledování mého grilovacího umu je zdokumentováno na úvodní fotce tohoto týdne. Kartičku jsem tedy ocejchovala vlaječkou "dnes poprvé" a dozdobila razítkem Oh Yes by Ali Edwards


Páteční výlet na farmářské trhy skončil opět rozstříhanou koláží s textem.


Poslední událostí byl pak tátův závod, kterého se s kamarády účastnil a i letos se mu podařilo skončit v první desítce. Důkaz toho, že jsem s ním nebyla je zejména množství fotek, které závod dokumentují :-). Kdybych jela s nimi, dal by se celý závod zapsat na dvě stránky v albu. Nu což, alespoň ušetřím místo.



 Žlutý týden je u konce a já vám děkuji za jeho prohlédnutí. Doufám, že jsem nalákala i odpůrce či ne příliš velké fanoušky žluté, a že i vy si ji jednou vyzkoušíte. Přeji krásný týden a ve středu zase na "přečtenou"!


Míša


12 komentářů:

  1. Nádhera!! Ta žlutá to krásně rozsvítila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni děkuju za hezký komentář. Žlutá mě tentokrát mile překvapila. Zelená a žlutá jsou mé slabé stránky :-)

      Vymazat
  2. Krása jako vždy!!!! Jak jsi prosím Tě na té titulní fotce upravila Nelince oči, že je má tak nádherně zářivé? Perfektní je i to razítko u Julinky "Dnes je mi.... Vážím.... Měřím.... Ještě jsem na něj nikde nenarazila a moc by se mi hodilo :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo mockrát děkuji. Oči jsem na fotce Nelince neupravovala, s takovou úpravou zkušenost nemám a asi to lze leda ve photoshopu, se kterým neumím. Ona takové oči má a jak to je u balkónových dveří, na denním světle, tak ta fotka vyšla takhle krásně dokonalá. Fotku jsem upravila jen světelně. V programu Picaso 3 jsem jen vytáhla světlo, protože mi fotolab fotky vytiskne vždy tmavší. Takže před vyvoláním u každé fotky zvýším světlo, pak je fotka krásná. :-) Razítko já bohužel nevlastním, na jednom scrapovém srazu jsem si ho otiskla od holek, které s sebou měly různá razítka, tak s tím bohužel neumím poradit.

      Vymazat
    2. K tomu razítku, já ho mám, je od Kety a koupila jsem ho na konkurenčním scrap shopu, tak nevím jestli to sem mužů napsat.
      A k PL stránkám, jsou nádherné jako vždy, umět dělat takové je můj sen :)

      Vymazat
    3. Aha, už jsem to razítko našla, je nedostupné... škoda:-(

      Vymazat
    4. Míšo, díky za odpověď. Nelinka má tedy nádherné očička :-)

      Vymazat
  3. Míšo nádhera!!!! Těším se příští středu

    OdpovědětVymazat