středa 20. května 2015

Project Life - Selfie

Další ne úplně typický příspěvek do mého Project Life alba je dvou a půl strana mých Selfie ať už samotných nebo s někým z rodiny. Ano, dělám si Selfie a myslím, že nejsem sama. :-)Proč by také ne, že!?! A tak mě napadlo, když už je mám, proč je nepoužít a nějak je nezpracovat.



Dala jsem si mantinely v tom, že budu hledat pouze ve fotografiích z roku 2014. Původně měla být jedna Selfie z každého měsíce, ale u některých jsem se nemohla rozhodnout a tak jsem nakonec použila panoramatické PL kapsy od Heidi Swapp pro Becky Higgins. Použité kartičky jsou mixem různých designérů.



Použila jsem černo/bílé fotografie (až na jednu), aby nebyla stránka moc přeplácaná a působila tak trochu celistvě.



Na úvodní kartičku jsem použila wood veneer fotoaparát z dílny Ali Edwards (je ho možné získat i elektronicky pro váš Silhouette nebo ho jen vytisknout)jsem doplnila kartičkou s potiskem "photos" a chipboard (kartonovou) samolepkou "OH SNAP".
Většina kartiček, které jsem použila se dají jednoduše vytvořit i doma za pomoci úžasných razítek Ali Edwards.


Jedna jediná fotografie, která není klasická Selfie, ale já na ni mám hodně vzpomínek a moc pro mě znamená je fotografie rukou. 


Tato fotografieo velikosti 3x4 inch jsem nalepila na kartičku 4x6 inch, kterou jsem ořízla a fotografii zasunula.


Kartička "capture life" je předem natištěná. Pouze jsem přidala enamelové srdíčko, rok 2014, razítka u linek a ručně psaný text.


Tyto PL kapsy mají i kapsy o velikosti 4x6 inch a abych zachovala ráz fotografií o velikosti 3x4 inch nalepila jsem ji na bílou kartičku a doplnila razítka Ali Edwards, enamelovou tečku a chipboard šipku.



Vše vypovídající oranžová kartička z dílny Ali Edwards.





Fotíte se také, ale připadá vám to divné? :-) Vytvořte si něco podobného a uvidíte, že za pár let budete rádi, že něco takového máte!

Krásný ikdyž deštivý den,

Charlotta



9 komentářů:

  1. paradniiiiii!!! asi se budu muset zacit fotit .... posledni selfie jsem si udelala v prvnim tehotenstvi ... stranka je nadherna, super napad!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jani :-) hlavně mi tu nepište, že se nefotíte! Nebo jsem opravdu divná! :-D

      Vymazat
    2. nejsi divna ... ja myslim, ze je to normalni, to jen ja se nefotim, pac neni co, ty jsi nadherne fotogenicka! .. no a selfie se zrcadlovkou, ehm :))

      Vymazat
  2. Ju teda to je nádherná stránka. Asi začnu litovat, že nejsem selfíčkový typ :-) klobouk dolů, tohle je fakt pecka

    OdpovědětVymazat
  3. Super stránka!!! Pár fotek selfie mám se sebou, když jsem dostala nový foťák, kde přehození foťáku je jednoduché, u staršího jsem to nějak nenašla (spíš nehledala) :-)
    Jo a fotky rukou miluju, minulý týden už mám v PL a tento bude taky, protože Emilka začala všechny chytat za ruce :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se přiznám, že selfie jako takové nemám a to nás fotím hodně. Když chci na sobě třeba zachytit šaty a poslat kamarádce, řeknu někomu okolo, aby mě vyfotil a když cestujeme, jsme ti otravní, které fotí kamarádi nebo i neznámí lidé namísto, abych natáhla ruku :D Stránka je super, líbí se mi jednoduchost a detaily jsou moc povedené.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji všem za moooc příjemné komentáře :-)

    OdpovědětVymazat