sobota 2. května 2015

Přáníčka od Martiny



Dnešní, sváteční National Scrapbook Day nám svým příspěvkem zpříjemní Martina, která pro nás vytvořila nádherná svatební přáníčka, na které použila ozdoby pro jakýkoliv papírový projekt včetně scrapbook stránek nebo i Project Life.




---
Svatební sezona je v plném proudu a proto jsem chtěla vyrobit pár svatebních přáníček.
Nejdříve jsem si vybrala  vellumová srdíčka od HEIDI SWAPP a hledala jsem papíry nebo čtvrtky, které by se k nim hodily.
První mi padly do oka čtvrtky Serendipity od American crafts Dear Lizzy. Mají krásné a hodně výrazné barvy.
Další byly papíry Best of Heidi Swapp. To byla ta správná volba. Mají krásné jemné vzory a to jsem potřebovala.

Na přáníčka jsem použila základ 13,5 x 13,5 a postupně jsem vrstvila vzorovaný papír, ten jsem předem trochu otrhala a vellum, který přáníčko trošku zjemní. Celé jsem prošila na stroji.


Na ozdobu jsem použila vellumová srdíčka s potiskem, doplnila stužkou, nitkou a látkovou růžičkou.


Vše jsem ještě doplnila kartonovými srdíčky  a flitry.



Martina
---

Marti, děkujeme za představení tvé nádherné práce! Kdybych se někdy vdávala, tvé přání bych si přála dostat. :-)

Přeji všem krásný, slavnostní den,

Charlotta



2 komentáře:

  1. Jedním slovem přenáááááádherné! Něžné, nápadité, opravdu krásné!

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, stává se z Tebe hvězda! Krásná přáníčka, ještě teď se směji, jak jsme se o nich bavily na sedánku :-D

    OdpovědětVymazat