neděle 31. května 2015

SCRAPYLIFE PL STORY - MÉ OBLÍBENÉ / MY FAVORITES - příspěvky - vyhlášení

A je tu první vyhlášení vítězky naší novinkové Scrapylife PL Story! Tématem bylo MÉ OBLÍBENÉ / MY FAVORITES. Vítězka získává 200,- Kč poukaz na nákup do Scrapylife e-shopu a překvapení ze Scrapylife Novinek, ...



kterými jsou cestovní propisoty Pack Your Bags Black Rub-Ons od Keisercraft. 

 Vítězkou se stává - Marie K.



Níže si můžete prohlédnout všechny příspěvky, za které děkujeme a výherkyni gratulujeme!


Adéla L.
 

Verča S.

Zuzana K.

 
Martina S.

Eva H.




Marie K.


Karolína B.
 



7 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pekne vsechny, gratuluji vitezce :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji. Verča S.

    OdpovědětVymazat
  4. jupijeeeej, jste sikovne a mooc gratuluji!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Teda, chvíli mi trvalo, než mi došlo, že to jsem já. :-) Moc děkuji, Charlotko. Stránku jsem ukazovala i holkam na hotelu a strašně moc se jim líbila. Jo a to razítko je improvizační - z tamnějšího infocentra. :-)

    Marie K.

    OdpovědětVymazat