pátek 8. května 2015

den za dnem 2015 ... week 16

.. nevím, jak se to stalo, ale 16. týden se mi rozlezl na dvě stránky. Událostí bylo prostě nějak moc. Ale zase jsem si mohla dopřát ten luxus použít všechny fotografie, které mi přirostly k srdci a ještě se řádně vyřádit ve zdobení. 





Vzhledem k tomu, že jsem na levou stranu zvolila Design E, musela jsem použít papíry. Po dlouhém vybírání vhodných barev a motivů jsem si hrála s kolekcí Hello beautiful od Heidi Swapp, která sice není primárně určená pro Project Life, ale má spoustu báječných doplňků a ozdob, které jsou pro PL jako stvořené. Tentokrát jsem tedy opustila zlatou a obě stránky bohatě postříbřila ...



Ve výsledku jsem z kolekce papírů Hello Beautiful Paper Pack 6x6 použila jen dva, šedý a zelinkavý. Ostatní papíry měly buď příliš výrazné motivy, nebo byly dost tmavé. Na doplnění jsem sáhla po dvou kartičkách z Midnight Core Kitu od Becky Higgins, svou neutrálností jsou tzv. KPZ (kartičkami poslední záchrany) mého PL tvoření. Plastovou kapsu Designu E jsem si uzpůsobila po svém - dva velké čtverce 6x6 jsou šitím rozděleny na čtvrtiny - čtverečky velikosti 3x3. Celou dvoustranu prolínají stříbřitě třpytivá písmenka z již zmiňované kolekce.




Titulní kartička je velmi jednoduchá. Razítko Hello na jednom z vybraných papírů podlepené 3D čtverečky a stříbrná abeceda Hello Beautiful.




Stříbrný nápis "beautiful" je na průhledné folii. Tyto průsvitné kartičky (Hello Beautiful Clear Pocket Cards) jsou efektním a jednoduchým doplňkem a některé motivy mohou být použity i přes fotku.




Chipboardové rámečky jsou ve světě scrapbookingu velkým hitem a já si je oblíbila také. Třebaže mi album nafukují do větších a větších rozměrů, nevzdám se jich. Je neuvěřitelné, jak moc fotku zvýrazní. Nápis Rodina je opět na vellum.




Fotografie rozkvetlého stromu (či keře?) je mojí první největší fotografií v mém PL albumu. Právě tato fotka byla rozhodující při výběru barevné palety dvojstrany. Ale potřebovala doplnit, ozvláštnit, zvýraznit a přesto utlumit. Takže jsem do vellumu vyřízla kruh a stříbrným práškem naembosovala nápis "cherish" (jde o nápis z kartičky Dreamy Core Kit od Heidi Swapp, který jsem embosovací tužkou obtáhla).




Druhá strana je již v klasickém stylu. A tady jsem se překonala a použila vstupenku do ZOO a jízdenku na vlak. Většinou takové věci do PL nepřidávám, nezbývá mi na ně místo nebo jsou barevně úplně mimo.




"ZOO kartička" je z Neapolitan Core Kitu od Becky Higgins. Puntíkatý mráček jsem překryla vellumem stejného tvaru a přišila, abych nemusela řešit lepení.


Chipboardový nápis "Nejlepší" jsem opět stříbrně naembosovala a podlepila vellumem, abych lehce ztlumila prosvítající pozadí fotky a nápis tak mohl vyniknout.


"Vlaková" kartička obsahuje journaling a jízdenku. Tu jsem přichytila pouze svorkou a tradá, při odklopení se objeví další část mého slohového cvičení. Nic tajného, ale prostě jsem chtěla využít místo, když už jsem těm jízdenkám a vstupenkách dopřála takový prostor.

Stříbrná mě velmi mile překvapila, kolekce Hello beautiful od Heidi Swapp je prostě dobrou volbou i pro Project Life. Ostatně o tom vás už určitě přesvědčily i Charlotta s Míšou v jejich příspěvcích.
Děkuji za vaši čtenářskou pozornost a přeji vám krásný prodloužený sváteční víkend!
Jana


5 komentářů:

  1. Super nápad s tou kytkou ve vellumovém výseku! Budu se opičit hned jak to půjde... :-) Jinak samozřejmě paráda, Jani, už se ani nechc opakovat! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dekuji,holky! Z velumove kytky mam sama radost, poprve jsem zkusila vetsi fotku,,ale chtelo to necim doplnit, nadepsat. Vellum nezklamalo .... diky!

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, to jsou nádherné stránky! Jedny z Tvých nejhezčích :-) S Vellumem to opravdu válíš, ty kvítky v kolečku jsou prostě nepřekonatelné ;-) Paráda :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera - viděla jsem naživo a je to pecka :-))

    OdpovědětVymazat