pondělí 25. května 2015

Project life Week 17/2015


V sedmnáctém týdnu mého Project Life alba jsem použila jen pár fotografií, které opět zachycují mnoho úžasných vzpomínek rodiny. Zvolila jsem dvě sady kartiček, kde převládá bílá barva, která skvěle doplňuje různorodost fotografií.




Jako hlavní sadu kartiček jsem volila Live Brigtly Value kit (Becky Higgins). Protože jsem jich neměla dostatek, doplnila jsem je svou nejoblíbenější klasikou Midnight Core Kit (BeckyHiggins). Ozdoby jsou ze sady Citrus Bliss Ephemere Die-cuts (Pink Paislee). To vše jsem vložila do kapes typu K (Becky Higgins).


Kartičky z Midnight Core Kit (Becky Higgins) jsem použila do kapes o velikosti 3x4 inch buď jako podklad čtvercových fotografií nebo na text, kterého jsem tento týden měla poměrně dost. 


3x4 inch kartičky s textem jsem sjednotila pomocí odřezku s motivem květin z kartiček z kolekce Live Brigtly Value kit (Becky Higgins) a přidala srdíčka ze sady ozdob Citrus Bliss Ephemere Die-cuts (Pink Paislee).


První kartička v tomto týdnu je fotografie okna jedné restaurace, kolem které chodím každý den a každý den se mi líbí víc a víc. Nezbylo, než si ji vyfotit a použít do svého alba.


Titulní kartičku jsem tentokrát posunula na druhé místo. Použila jsem na ni kartičku Live Brigtly Value kit (BeckyHiggins) o velikosti 4x6 inch a ořízla ji na potřebných 4x4 inch. Doplnila ji datem pomocí roller razítka, etiketou ze sady Citrus Bliss Ephemere Die-cuts(Pink Paislee) na kterou jsem narazítkovala označení týdne pomocí razítek Outline letters (Kelly Purkey/Hero Arts).
Všechny barevnou kovové sponky v tomto týdnu jsem si sama vyrobila – sponka na papír, washi páska a kytička ze sady Citrus Bliss Ephemere Die-cuts (Pink Paislee).



Aby stránky nebyly jednolité, použila jsem průhlednou folii, na kterou jsem nalepila opět ozdoby ze sady Citrus BlissEphemere Die-cuts (Pink Paislee). Můžete použít průhledný vellum, ale protože ho nemám (bude naskladněn na Scrapylife první týden v červnu), použila jsem průhledný obal z nějakého balení Project Life ozdob. Ano, klidně jsem mohla ozdoby jen do kapes hodit a následně zašít či zatavit pomocí Photo Sleeve Fuse Tool, ale já jsem chtěla, aby se ozdoby nehýbaly.



Další kartičky Live BrigtlyValue kit (Becky Higgins) o velikosti 4x6 inch, které jsem ořízla na potřebných 4x4 inch. Doplnila jsem je textem a kovovou sponkou vlastní výroby. Na kartičce vlevo jsem kartičku trochu prořízla a sponku zasunula.


Druhá průhledná folie, na kterou jsem nalepila ozdoby ze sady Citrus Bliss Ephemere Die-cuts (PinkPaislee).


Hezký den,

Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat