pátek 29. května 2015

den za dnem 2015 .. week 20 a jak ušetřit


... mnohokrát jsem již četla či slyšela povzdechy tvořilek i nezasvěcených, jak to naše lepení leze do peněz. A vězte, že já si někdy povzdechnu také - radostí, jak moc mě skládání našich příběhů a každodenností baví!! A pokud opravdu není peněz nazbyt, chci vám dnes dokázat, že i z mála lze poskládat jednu takovou docela obyčejnou PL stránku. Miluji PL kartičky, ale také jsem bohatě zásobena sadami papírů 6x6. Povětšinou jsem je kupovala na přáníčka a ehm, většina z nich si našla místo i v našem PL albumu. Nejinak to dopadlo s papíry kolekce Inspire, které se prodávají jako doplněk k PL tvoření.

Na celou stránku "padly" všehovšudy čtyři papíry a několik odstřižků. Pro šedý papír jsem sáhla do kolekce Hello Beautiful od Heidi Swapp. Součástí většiny "šestkových" sad jsou i malé nápisy či kartičky, které lze vystřihnout a projekt doladit a obohatit. 

Titulní kartičku týdne jsem ozdobila dvěma vlaječkami z odstřižků a třemi kolečky. Vše jsem prošila a vytvořila si tak vlastní ozdobu a místo pro číslo týdne. Journaling je nadatlován na stroji na mém oblíbeném vellum. 




Tuhle fotku synova "výstupu" na okno mám moc ráda. Srdíčka jsem ručně prošila a doplnila nápisem "dreams" vystřiženým z jednoho papíru. Hokejové drama s Kanadou - to se nedalo nevyfotit. Tyto dvě fotky jsou báječným příkladem využití momentek z každodenního života. No řekněte, vyvolali byste si někdy jen tak takovou fotografii?




Velký nápis se mi do rozměru 3x4 taktak vešel. Opět jsem využila srdíčkový motiv a tentokrát obšila konturu. 




Nakonec vystřižené srdíčko s nápisem a přišito několika stehy. Tahle fotka by si zasloužila vlastní stránku a vlastní příběh, ale už mi nezbylo místo. Děti se poprvé seznámily se svým bratránkem a bylo to, ach, velmi dojemné. Nepoznávala jsem Alberta, který normálně nikde neposedí. Tady seděl vedle Amelie, hladil miminko a byl jak přilepený. 


Tohle jsou ty okamžiky, které si zaslouží připomenutí, nemyslíte? A pokud ještě stále váháte, zda investovat do vlastního tvoření, doufám, že vás dnešní příspěvek navedl na správnou cestu ... A pro ty z vás, které už nějaký ten pátek své album tvoří ... příště to zase rozjedeme se zdobením. Těším se! 


Ať máte krásný víkend,
Jana


5 komentářů:

  1. Každý týden se těším na tvůj páteční článek, paráda! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Albík u okna a Project Life krabice na skříňce - krásné! Stejně tak jako fotka s bratránkem :-)

    OdpovědětVymazat
  3. dekuji vam, devcata, vsem za mile komentare .. jsem rada, ze jsou me prispevky inspiraci, Albert si tam vylezl sam a v krabici od Lotky jsou veskere moje diarove nezbytnosti ... miluju ji!!! Dekuju!

    OdpovědětVymazat