středa 27. května 2015

Project Life Week 19/2015 1.část

Devatenáctý týden byl plný fotek. Ani vlastně nebyl tak bohatý na události, jako právě na fotografie, a jelikož jsem nemohla žádné hodit do virtuálního koše na ploše PC, udělala jsem z tohoto týdne hned strany čtyři. A první dvě jsou tu! Fotky nebyly barevně zrovna ladící, ale to nevadilo. Od toho tu jsou kartičky a ozdoby. K ruce jsem vzala kartičky z krásné sady Dear Lizzy Neapolitan Core Kit a barevnou souhru obstaraly thickers-ky. Já si zvolila zelenou pěnovou abecedu a musím říct, že se mi moc líbí, jak se stránky rozsvítí, když použiji výraznou barvu právě abeced.
Použitím kapes jsem zůstala opět "konzervou" a sáhla po typickém Designu A. Výjimečně v tomto týdnu neuvidíte pro nás klasické fotky z hřišť a výletů, protože jsme všichni padli. Ano skolil nás bacil a to i našeho nejmladšího člena rodiny. Celý týden jsme tedy trávili doma, až neděle nám přála a díky krásnému počasí jsme vylezli ven.



Na úvodní kartičku týdne jsem použila jen tři druhy washi pásky, pěnovou abecedu a datumové razítko. To mám čím dál tím radši. Krásné jsou i datumovky s textem, ale znáte mě, já raději tu češtinu, takže zatím stále odolávám :-).


Fotky se budou asi v nejbližších týdnech hodně opakovat, ale nemůžu si pomoci. Holky jsou spolu strašně sladké, starší dcera miminko zbožňuje a asi proto jsme od Nely všichni bacila chytili :-). Ano tak moc nás všechny miluje, že nebylo možné ubránit nic živého v naší domácnosti. Takže ano, opět fotka mých mazlících se princezen. Snad jim to dlouho vydřží. Myslím, že sklaní čtenáři mých článků, pokud tu mezi Vámi jsou, tak se časem dočkají i fotografií bitek a šarvátek :-). Ale nepředbíhejme událostem, zatím se jen mazlí.


Dřív jsem do fotek zasahovala jen velice nerada a zdobení se týkalo jen kartiček. Nevím proč, ale dnes už nemám z fotek takový respekt a nedělá mi problém je přelepit, přicvaknout vlaječky či dokonce do nich střihnout. Moc se mi líbí, když je do nich i vhodně umístěný text. Mohla jsem ho napsat samozřejmě již na počítači při tvorbě koláží, ale z abecedy vypadá prostě lépe a celý týden je pak hezčí a ladí :-). A to já tuuuuze ráda.


Druhá stránka je tu opět v plastové kapse Designu A a zdobení jen velice skromně. Použila jsem abecedu nejen pěnovou, ale též razítkovou. Vytvořila jsem si tak na jednotlivé kartičky nadpisy a podbarvila je zelenou pastelkou.


Enamelky samozřejmě chybět nesmí. Stačí pár, ale být musí a já si vybrala pastelové zelené z Jubilee Wild Berry Adhesive Enamel Dots.



Na těchto stránkách je vidět, že se dá udělat týden i s naprostým minimem materiálu. Stačí si jen zvolit barvu, prohrabat nemalé zásoby a pak už si jen najít čas pro sebe a jde se na to :-). A já mám teď na stole zbytek tohoto 19.týdne a už příští středu k vidění právě zde na Scrapylife blogu. Mějte krásný týden!










Žádné komentáře:

Okomentovat