pondělí 18. května 2015

Project Life dovolenkové album + BONUS

Čas dovolených se nezadržitelně blíží a já dostávám čím dál tím víc dotazů do jakého alba a jakým stylem se dají dovolenkové fotografie zachytit. Je mnoho způsobů a nedá se říci, který je ten nej. Někdo má plno fotografií, druhý zase daleko více píše. Někdo jede na krátkou jiný na dlouhou dovolenou. Někdo jen tak polehává a druhý raději prožije aktivní dovolenou, atd atd. Všichni ale víme, že jakmile propadneme Scrapbooku nebo Project Life, na dovolený nám bude chybět. Pokud…








 …ano, pokud si toho našeho „KONĚ“ nevezmeme sebou. :-) Já osobně si vždy své album připravuji dopředu a to poměrně pečlivě. Ostatní balení a tím myslím oblečení a jiné je na rozdíl od Project Life na poslední chvíli.


Teď abych se také dostala k samotnému albu, které bych vám ráda představila. Nejraději mám alba o velikosti 6x8 s kroužky jako u klasického šanonu, tak abych mohla přidávat oblíbené PL kapsy, předem vytištěné papíry, fotografie, letáky a jiné cennosti.



Album, o kterém píši je Sn@p!Binder Album - Red 6"x8". Má desky z tvrdého kartonu a hřbet potažený látkou, který se vyrábí v několika barevných variantách. Kartonové desky mi vyhovují, protože se dají skvěle přizpůsobit obsahu alba. Já zvolila papír s potiskem a embossováním americké vlajky, který jsem na karton nalepila.


Jako základ vnitřních stran jsem zvolila cestovatelskou kolekci od Teresa Collins, ke které jsem si pořídila i samolepky, enamelové tečky a die-cuts (výrezy).



Jeden z těchto výřezů „Travel Journal“ jsem nalepila na kus průhledného acetátu (průhledné folie) o velikosti 6x8 inch pod kterým prosvítá stejně velká stránka. Na tuto stránku jsem nalepila fotografii s obálkou, ve které je itinerář naší dovolený a horní natištěné bannery jsem pro 3D efekt proděravěla a připevnila různo-barevné brads (hřebíčky).





Záměrně jsem nevyfotila všechny strany svého alba, protože by vás to za chvilku přestalo bavit…



Další stranu, kterou jsem vybrala je 12´ scrapbook papír uříznutý na 2x 6x8 inch s motivem mapy. Na mapu jsem si předkreslila čáry (trasy letu), které jsem proděravěla a následně vyšila klasickou červenou bavlnkou z galanterie.

 


Vkládala jsem i mapky, a protože jsou z poměrně slabého papíru, lepila jsem na ně třeba z daných míst fotografie a následně udělala dírky na kroužek a tím vše zpevnila. Pokud se i to zdá málo existují samolepící kolečka speciálně pro kroužkové vazby.  

Na pravé straně jsem použila plastovou kapsu rozčleněnou na dvě fotografie o velikosti 4x4 inch a podélnou kapsu 2x8 inch, který jsem využila na leták, který popisuje dané místo.




Hned na začátku jsem psala, že si své album předem připravuji. Myslela jsem tím hlavně to, že si připravuji různé tabulky a toto je jedna z nich. 

CESTA V ČÍSLECH






CO JSME VIDĚLI




TOP 10 ZÁŽITKŮ





DETAILY DNE




Pokud se vám tento nápad líbí, připravila jsem si pro vás BONUS v podobě word dokumentu a vy si je můžete dle svého upravit. Jsou koncipované na alba 6x8.


Jeden celý den jsme strávili poznáváním hlavního města a tak jsem do svého alba zakomponovala i itinerář tohoto dne.




Celá dovolená trvala necelých 7 týdnů. Album jsem dle toho i rozčlenila, kdy na konci každého týdne jsem napsala shrnutí co se událo.



Na zadní stranu kartonových desek jsem nalepila kapsu na DVD z dovolené, kterou jsem polepila fotografií.


Doufám, že jsem vás naladila na tu správnou letní vlnu. A pamatujte, není důležité kam a na jak dlouho jedete, důležité je, aby se vám vaše album líbilo a tím si i dlouho poté připomínali, co jste s kým, kdy a kde zažily.  

Další možnosti jak zpracovat svá dovolenková alba máte na Scapylife Pinterestu.


Hezký den,


Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat