středa 29. dubna 2015

Project Life WEEK 15/20105

Hotové jaro! Patnáctý týden letošního roku byl po bláznivém aprílovém počasí konečně krásně jarní. Venku teplo a sluníčko, takže se dalo konečně vyrazit jen v mikinách a tak i fotky byly tento týden hezky veselé. Nebylo tak těžké vybrat kartičky k tomuto týdnu a já se rozhodla pro kolekce hned dvě! Náš další týden se nese převážně v duchu krásné kolekce Stitched!


Po delší době se mi podařilo nacpat týden na dvě klasické stránky. První v klasickém designu kapes A a druhá strana pak méně obvyklý design U.


V průběhu celého týdne jsem použila krásnou jarní abecedu, tzv. Thickers-ky. Jsou to samolepící písmena a číslice, která krásně sjednotí stránky a vypadají naprosto úchvatně. Miluju ten 3D efekt v albu, škoda jen, že zabírá pak více místa než klasické samolepky. I v kapsách totiž vypadají naprosto božsky. Úvodní kartička je z kolekce Dear Lizzy Neapolitan Core Kit. Tu jsem už jen doplnila ozdobným propisotem, abecedou, datumovým razítkem a ozdobnou enamelkou z kolekce Stitched Stitched Adhesive Back Enamel Dots.


Znáte ten moment, kdy vás dítě naprosto překvapí? To se teď u nás děje velice často. Tím, že dvouleťák toho ještě tolik nenapovídá, automaticky máme pocit, že nám vlastně ani tolik nerozumí. Omyl je pravdou a takové chvíle překvapení mě strašně baví :-), takže nebylo možné jednomu takovému okamžiku nevěnovat celou kartičku :-).



Kolekce Stitched má samolepky, které jsem ještě v žádné kolekci neviděla nebo neměla. Jedná se o látkové samolepky Stitched Fabric Stickers a ty mě tedy naprosto okouzlily. Vypadají jako nažehlovačky, jsou kráááásně barevné a na stránce vypadají vážně skvěle. Škoda, že jich v balení není mnohem víc, protože ty mě baví používat a to moc!


Druhá stránka je, jak jsem se již zmínila, v kapsách designu U, které jsou součástí Small Variety Pack 5. Použila jsem je tento týden úplně prvně a musím uznat, že vůbec nejsou špatné. Koho baví kapsy čtvercové, mohly by Vám padnout do oka i tyto.


Kartičky jsem opět volila kolekci Dear Lizzy Neapolitan Core Kit, doplněné nápisy z abecedy Thickers.


K dozdobení jsem využila další luxusní záležitost a to měkké samolepky Stitched With Love Puffy Stickers. Zaručuji Vám, že kdo je nadšenec do samolepek, bude z těchto měkkých nadýchaných samolepek unesený. 


Na ukázku ještě puffy-srdíčko Stitched With Love Puffy Stickers na mé oblíbené fotce s bublinou :-).


A to bych nebyla já, kdyby v tomto týdnu chyběly enamelky! Opět jsem jich sem "nasázela" hned několik. Vybrala jsem si barevně ladící a občas někam nalepila. Nápis "lucky" na první fotce je opět "polštářková puffy-nka" Stitched With Love Puffy Stickers


Tak to byl náš další týden v pěti. Řeknu Vám, že vybírat fotky, které nechám vytisknout je stále těžší a těžší... nechápu, jak maminky se třemi dětmi zvládají vybírat fotky do PL :-). 
Takže přeji Vám krásnou středu, děkuji všem za přečtení a já jdu nakrmit hladové krky a pomalu vybírat fotky do dalšího týdne, abych Vám měla příští týden co nabídnout. 
Míša




1 komentář:

  1. Moc pěkné, Míšo. A musela jsem se smát, když jsem četla Tvůj "postřeh", že vybírat fotky s více dětmi je hrůza. Ano máš pravdu, je to hrůza a nevím, co s tím :-)

    OdpovědětVymazat