pátek 10. dubna 2015

den za dnem 2015 ... week 11

.. a s pátečním článkem tu máme, v tomto týdnu již druhou, várku čtvercových kapes od October Afternoon. Že bychom vás k jejich vyzkoušení přece jen nalákaly? 
V dnešním příspěvku vám kromě zmíněných kapes chci ukázat, že Project Life nemusíte dělat jen z PL kartiček a přidružených produktů. Bohatě si vystačíte s třicítkovými papíry a pár ozdobami. 





Já jsem tentokrát sáhla po opravdu povedené kolekci Stitched od Amy Tangerine a pohrála si s puffy samolepkami a propisoty.

Vítejte v našem 11. týdnu ...


Když jsem začala tvořit tuto stránku,  vybrala jsem si nejprve několik kartiček ze svých loňských zásob, konkrétně z Honey kitu od BH. Ale třebaže jsem se držela dvou barev, modré a červené, jejich barevnost a kombinace se mi nelíbila. I nastal čas na řezání třicítkových papírů z přenádherné kolekce od Amy Tangerine Stitched. Nevím, jak to máte vy, ale mé srdce vždy krvácí, když musím do těch krásných velkých papírů říznout. Zejména tehdy, potřebuji-li opravdu jen kousíčky do Project Life. Ale nakonec jsem své volby nelitovala. Týden jsem poskládala z fotek z různých akcí a doplnila modrožlutou kombinací papírů. V poslední době kupuji nejenom papíry, ale i ozdoby, které vznikly k dané kolekci. Moc to usnadní rozhodování, co na danou stránku použiju a také se mi tímto způsobem tolik nehromadí materiál. Většinou všechny ozdoby a doplňky využiju.  


Na titulní kartičku týdne jsem použila zlatý propisot a několik enamelových teček z mých zásob. Vlaječky na modré kartičce využité pro journaling jsou od Technique Tuesday.




Tím nejbáječnějším doplňkem celé této kolekce Stitched jsou tzv. puffy stickers. Tyto měkkoučké, nadýchané a na dotek navýsost příjemné samolepky mě dostaly! Škoda jen, že v plastových kapsičkách ten plastický efekt trochu zanikne. Jistě se teď sami sebe ptáte, proč jsem fotila synkovy nohy a knížku (fotografie vpravo). Také se vám zdá, že nad knížkou létá? Když jsem fotky upravovala, nemohla jsem uvěřit, jak dobře jsem jeho výskok zachytila. Z omylu mě vyvedl manžel, když poukázal na to, že syn stojí na koberci ZA knížkou, ne nad ní. Tak jsem potom přemýšlela, proč jsem něco takového vlastně fotila. A přišla jsem na to ... jde o ty PONOŽKY! Každé ráno totiž přinese synek manželovy ponožky a musíme mu je obléknout .. Váhala jsem, zda fotku na stránku přidat, ale ten příběh o fotce a synkova obsese ponožkami do našeho Project Life prostě patří.




A zde opět krásná měkkoučká puffy nálepka s nápisem Notes. Žlutá písmenka jsou z abecedy Daily Flash od October Afternoon a ty výborné italské jednohubky z každoročního mezinárodního večera, kde se všichni přejíme k prasknutí a ochutnáme, co který kout světa dal ...




Protože je na stránce hodně fotek, měla jsem potřebu je rozrazit nějakou výplňovou kartičkou. Použila jsem tedy znovu báječnou puffy samolepku. No a fotku vlevo snad ani komentovat nemusím, to je prostě život očima muže ...



Jak jste se již určitě všimli, na stránce jsem neměla mnoho místa na journaling. Pomohla jsem si tedy otvírací kartičkou a ehm, opět jsem nařízla kapsu. Nápis Cherish each day je z razítek od Heidi Swapp, která se k nám do ČR bohužel nedostala, ale ke mně joooo, díky hodnému známému ... škoda jen, že je limit na zavazadla, byla bych schopná ho zaúkolovat více ...






Jak vidíte, i vaše zásoba třicítkových papírů může být užitečná. A nebojte se experimentovat, v PL je dovoleno vše, od ponožkových fotek po řezání kapes :)

Krásný pátek všem a ještě krásnější víkend,
Jana

5 komentářů:

  1. Jani, opět krása. Ty "otvírací" kapsy také používám a dost často, protože stále bojuji s místem a takhle mám journaling teď skoro každý týden... A ty kapsy jsou úžasné, už se těším, až Charlott dojdou, mám je objednané, tak už se mooc těším :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee, Evi, dekuji za mily komentar! ja uz jsem s tim mistem na journaling nekdy zoufala, tak jsem rada, ze v tom nejsem sama :) Jooo, ctverce ted frci, Charlott je ma hned vyprodane :)))

      Vymazat
    2. ...už jsou opět objednané a i nové typy, budou cca konec dubna :-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. klarko, tak vzdycky urcite neeee, ale mooooc dekuji!!

      Vymazat