pondělí 27. dubna 2015

Project Life WEEK 15/2015


Patnáctý týden mého Project Life alba 2015 je vytvořen z velké části z kolekce Rise & Shine od Amy Tangerine, která není prvotně určená pro Project Life. Kolekce jako taková prostě nenabízí PL kartičky, což je škoda, ale protože se mi líbí taaak moooc, rozhodla jsem se, že ji i přes to použiji.




Vypomohla jsem si jak jinak než kartičkami ze sady MidnightCore kit Project Life® Becky Higgins na které jsem vrstvila krásnou Rise & Shine kolekci. Z fotek to až tak moc nevypadá, ale ona ta kolekce opravdu Rozkvétá & Září na všechny strany :-)
To vše jsem dala do plastových kapes typu „K“ a „A“ Project Life® Becky Higgins.



Jak jsem již psala, na základy jsem použila sadu Midnight Core kit Project Life® Becky Higgins, která je bílo/černo/tmavě žlutá a právě ta žlutá je ta samá (minimálně hooodně podobná) té, co použila i Amy ve své novinkové Rise & Shine.


Proto jsem jako základ na titulní kartičku použila žlutou, čtverečkovanou, na kterou jsem nalepila zelenou washi pásku (Rise & ShineWashi Tape Strips 4 sheets), překryla předem potištěnou cedulkou (Rise &Shine Kraft Ticket Memo Pad), přidala označení týdne (Rise & ShineTransparent Alpha Sticker Book) a nakonec vše prošila na šicím stroji.


V tomto týdnu jsem také používala černo/bílé fotografie abych tu pro mě barevnou smšť trochu odlehčila.
Fotografii jsem nalepila na 3x4 kartičku ze sady Midnight Core kit Project Life® Becky Higgins a přidala modrou samolepku s textem (Rise& Shine Phrase Stickers).  Na kartičku vpravo jsem našila cedulku (Rise & Shine Kraft Ticket Memo Pad), přidala růžovou samolepku s textem (Rise & Shine Phrase Stickers) a zářivě zlatou samolepku srdce (Rise & Shine Epoxy Stickers).


Fotografie nalepená na 3x4 kartičce ze sady Midnight Core kit Project Life® Becky Higgins ze které jsem předem vyřízla banner „HAPPINESS“ a následně přišila na šicím stroji.
U druhé kartičky jsem udělala to samé, jen jsem na místo fotografie použila cedulku (Rise & Shine Kraft Ticket Memo Pad) a doplnila epoxy samolepku listu (Rise & Shine Epoxy Stickers).


Pro další odlehčení jsem použila bílou kartičku se srdcem (Midnight Core kit Project Life® Becky Higgins), kterou jsem doplnila o samolepky s textem (Rise & Shine Phrase Stickers) a epoxy samolepku (Rise& Shine Epoxy Stickers) a prošila na šicím stroji.


Koláž fotografií pomocí foto tiskárny Canon Selphy CP910 nalepená na kartičce 4x6 doplněná o washi pásku s motivem dřeva (Rise& Shine Washi Tape Strips 4 sheets) a epoxy samolepku (Rise & ShineEpoxy Stickers).


Neoříznutá fotografie z foto tiskárny Canon Selphy CP910 doplněná pouze o samolepky s textem (Rise & Shine Phrase Stickers) v růžové a šedé barvě.


Kartička vpravo jsou vlastně dvě sešité kartičky 3x4 (ano, ne moc rovně, ale OK :-) ) doplněné o foto a epoxy samolepku (Rise & Shine Epoxy Stickers).


Další použití cedulek (Rise & Shine Kraft TicketMemo Pad).



... a další vzpomínka na mou babičku ...
Fotografie nalepená na desky mini sešítku (Mini BooksProject Life®) do kterého se dá napsat plno textu. I uvnitř je několik fotografií.
Zlatý/craft banner je vyříznutý z desek sešítku a nalepený na fotografii doplněný o samolepky s textem (Rise & ShinePhrase Stickers) v šedé barvě.

Hezký den,

Charlotta


4 komentáře: