středa 1. dubna 2015

Project Life WEEK 12/2015

Vím, že dnes čekáte opět nějaký přenádherný příspěvek od naší kreativní Míši. Vzhledem k tomu, že se ale jen před pár dny vrátila s malou Julinkou z porodnice, budete se muset spokojit s mým příspěvkem.



 


Přináším Vám Week 12, který jsem opět zpracovala do úžasných čtvercových kapes Daily Flash Pocket Sleeve Protectors. Styl druhých kapes jsem vybrala Design A.

Kolekci papírů a doplňků jsem použila Hello Beautiful – tu druhou variantu než je ta Hello Beautiful Watercolor, která je také prvotně určena pro Memory Planner (diáře) od Heidi Swapp. Tato je se zlatými doplňky a ta Watercolor je se stříbrnými.


Do kapsiček 3x3 inch jsem zpracovala kreativní výstavu v Dubči, kde jsem byla s e-shopem Scrapylife.


Druhou stranu (kapsy Design A) je zbytek týdne.
 


Jako výplň této kapsičky jsem použila papír ze sady HelloBeautiful Paper Pack 6"x8" na který jsem nalepila označení týdne pomocí glitrových samolepek Hello Beautiful Gold & Silver Alpha GlitterStickers a kytičku ze sady Hello Beautiful Sheer Stickers.


Také zde je výplň této kapsičky papír ze sady HelloBeautiful Paper Pack 6"x8" na který jsem nalepila rámeček (HelloBeautiful Photo Frames Embellishments) podlepený 2x2 kartičkou (Hello BeautifulFoil Pocket Cards Embellishments). Zlaté srdíčko a růžový banner jsou samolepky ze sady Hello Beautiful Sheer Stickers.


Puntíkatý papír ze sady Hello Beautiful Paper Pack6"x8" oříznutý na velikost 3x3 je doplněný o washi pásku (Hello Beautiful Shapes Washi Booklet) a samolepící puffy srdíčko (Hello BeautifulHearts Puffy Stickers).


Kartičku 3x3 (Hello Beautiful Foil Pocket CardsEmbellishments) se zlatým potiskem jsem doplnila o banner „MEMORIES“ (HelloBeautiful Sheer Stickers), nadpis pomocí glitrových samolepek (Hello BeautifulGold & Silver Alpha Glitter Stickers) a mini Washi srdíčko (Hello BeautifulShapes Washi Booklet).



Protože kolekce nemá kartičky o velikosti 3x4 a 4x6 inch použila jsem papíry Hello Beautiful Paper Pack 6"x8". Na tento jsem doplnila text, na 3D čtverečky nalepila výřez z kartičky (Hello BeautifulFoil Pocket Cards Embellishments) a přidala washi pásku (Hello Beautiful ShapesWashi Booklet).



Koláž fotografií jsem doplnila o rámeček (Hello BeautifulPhoto Frames Embellishments) podlepený 2x2 kartičkou (Hello Beautiful FoilPocket Cards Embellishments). Pod samolepící puffy srdíčko (Hello BeautifulHearts Puffy Stickers) jsem doplnila „Smile“ washi pásku (Hello BeautifulShapes Washi Booklet).


Na tento papír (Hello Beautiful Paper Pack 6"x8") jsem nalepila výřez z kartičky (Hello Beautiful Foil Pocket CardsEmbellishments).
 


Na 3x4 papír (Hello Beautiful Paper Pack 6"x8") jsem nalepila samolepky ze sady Hello Beautiful Sheer Stickers.
 


Na čtvercovou fotografii s bílým rámečkem jsem nalepila glitrovaný rámeček (HelloBeautiful Photo Frames Embellishments), doplnila 2x2 kartičkou „TOTALY AMAZING“ (Hello Beautiful Foil Pocket Cards Embellishments) a washi pásku (HelloBeautiful Shapes Washi Booklet).

Hezký den,

Charlotta




3 komentáře:

  1. ha a pak si ma jeden vybrat, ktery diar a ktere papiry, kdyz je oboje tak krasny!!! super stranka!

    OdpovědětVymazat
  2. ty rámečky nemají chybu!!!! Opět krása, Charlott

    OdpovědětVymazat