pondělí 30. března 2015

Project Life WEEK 13/2015


Dnešní příspěvek se opět nese v klasickém PL duchu – tj. plastové kapsy (Design A) a standardní Sunshine Core Kit Project Life® BeckyHiggins. Mimo kartiček ze Sunshine Core Kit Project Life® Becky Higgins jsem použila dvě Studio Calico.




Jako doplňky jsem použila několik ozdob:





Předem natištěnou titulní kartičku jsem ořízla, a aby působila „vzdušněji“ tak jsem ji nalepila na světlý podklad. Doplnila jsem označení týdne (Wanderlust Sticker Book ABC) a samolepku (ze sady Dear Lizzy Matchbook).
Samolepku jsem nejprve nalepila na papír a následně vystřihla. Pro 3D efekt jsem použila pěnové samolepící čtverečky.


Zde jsem na kartičku nalepila čtvercovou fotografii s bílým rámečkem, doplnila nadpis (Wanderlust Sticker Book ABC) a ručně psaný text.
Čtvercový formát fotografie jsem si nejprve připravila v Picmonkey (online foto editor) a následně vytiskla pomocí domácí foto tiskárny Canon Selphy CP900.


Kartička vlevo (Studio Calico) je celá předtištěná doplněná o šipky rub on (propisot) Stitched Painted Rub Ons
Na šedou kartičku vpravo jsem nalepila pouze fotografii.
Na předem natištěnou kartičku ze Sunshine Core Kit Project Life® Becky Higgins jsem nalepila průhledné (akrylátové) srdíčko (Dreamy Clear Words) pomocí tekutého lepidla Glossy Accent a banner „Pure Goodness“ ze sady Dear Lizzy Matchbook
Na kartičku vpravo jsem nalepila opět jen fotografii.


Další předem natištěná kartička (6x4 inch) ze Sunshine Core Kit Project Life® Becky Higgins doplněná o fotografii a průhledný nápis „together“ (Dreamy Clear Words). Vedle je na 3D čtverečcích nalepené srdce ze sady Dear Lizzy Matchbook pod které jsem dala žlutou skvrnu rub on (propisotu Stitched Painted Rub Ons).


Kartička 6x4 inch (Studio Calico) doplněná o samolepky (Dear Lizzy Matchbook) na 3D čtverečcích.


Tato kartička je vytvořená ze dvou kartiček, kdy žlutá je rozstřižená a mezi je vložena fotografie.


Na kartičce vlevo je nalepena jen fotografie.
Na předem natištěnou kartičku vpravo jsem nalepila průhlednou hvězdičku (Dreamy Clear Words) a přidala rub on (propisot Stitched Painted Rub Ons).

Hezký den,

Charlotta




3 komentáře: