pondělí 9. března 2015

Project life Week 5/2015

V dnešním příspěvku vám představím 5. týden mého Project Life alba.







Kartičky, které jsem v tomto týdnu použila, jsou mix všeho možného - Midnight Core Kit Project Life® Becky Higgins, Kiwi Core Kit Project Life® Becky Higgins a jiný mix od Studio Calico.


Na titulku jsem použila jednu předem natištěnou kartičku z Midnight Core Kit, kterou jsem doplnila barevnými propisoty (Rub-On) Stitched Painted Rub Ons (Amy Tangerine), samolepícími písmenky a plastovými hvězdičkami.


Toto je kartička o velikosti 3x4 inch z Midnight Core Kit opět doplněná o barevné propisoty (Rub-On) Stitched Painted Rub Ons (Amy Tangerine) a tyrkysovou cedulku (Studio Calico) přilepenou pomocí washi pásky.


Předem potištěná kartička s motivem etiket, které jsem využila jako malé nástěnky. Žlutá hvězdička je barevný propisot (Rub-On) Stitched Painted Rub Ons (Amy Tangerine) a kosočtverce s nápisy jsou puffy samolepky (Studio Calico). Každou etiketku jsem doplnila o barevné brads (hřebíčky)¨.


Další předem natištěné kartičky. Na tu vlevo jsem doplnila bannery vystřižené z jiných kartiček a plastovou hvězdičku. Pravou kartičku jsem jen podtrhala a doplnila o plastovou hvězdičku.


Od těchto dvou fotografií a kartiček (Studio Calico) se odvíjelo celé barevné zpracování tohoto týdne.


Už dávno jsem chtěla použít tuto kartičku z Kiwi Core Kit Project Life® Becky Higgins. V této sadě je jich několik druhů, já si vybrala "TODAY", kterou jsem doplnila textem, propisotem srdce (Rub-On) Stitched Painted Rub Ons (Amy Tangerine), samolepící abecedou a plastovou hvězdičkou.


Poslední kartička tohoto týdne je odkazem na další měsíc.

Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat