pátek 27. března 2015

PL album 2011/4.díl - JB

... a je to tady. Čtvrtá a poslední část našeho miniseriálu roku 2011. Tentokrát pozdně podzimní a vánoční stránky, na které s přicházejícím jarem asi nejste zvědaví, ale chtěla bych vám ukázat, že pomocí svatebních kartiček můžete vytvořit i vánoční stránku ... 





Listopadová stránka o našem příchodu z porodnice a pomalém zvykání si na nového člena rodiny. Ještě teď si pamatuji ten pocit, kdy jsem se slzami v očích vyprovázela Jamieho do práce a vůbec nevěděla, co si sama s drobečkem počnu. Jak je to dávno ... Za povšimnutí stojí "přebalovací" fotka mého muže, opravdu jsem nevěřila, když se dobrovolně přihlásil, že malou přebalí a zjevil se ve dveřích v celé své parádě. Nutno podotknout, že s příkrmy a pevnou stravou ho humor brzy přešel. 

Stránka je z kartiček Dreamy od Becky Higgins a vellumová kartička Thanks for the Memories je z kolekce Sheer Metallic od WRMK. Kartičky jsou krásně zlaté, stříbrné a bronzové a jsou zajímavým doplňkem celé stránky hlavně v případě, kdy děláte stránky z papírů.






Nedlouho po narození dcerky k nám proudily návštěvy. Rodiče z UK přivezli spoustu blahopřání a dárků, a tak jsme měli předčasné Vánoce. A opět moje oblíbená Dreamy od Becky Higgins a oblíbená razítka od Ali Edwards. Ty kartičky se prostě hodí ke všemu, jsou jemné, krásně barevné a ano, i na růžové došlo! To jsem se vlastně těšila celou dobu od svých začátků s PL, že ty roky, kdy jsme měli jenom holčičku, se budu moci "vyřádit" a udělat opravdu holčičí stránky.





Tuto stránku jsem věnovala tatínkovi a dcerce. Jejich nádherný vztah mě každodenně udivuje a naplňuje štěstím. Kartičky jsou z kolekce od Simple Stories Hello Baby.




A zde již slibovaná vánoční stránka. Kartičky jsou ze svatební kolekce od Simple Stories The story of us. A jak báječně se na Vánoce hodí ... A třpytivých kamínků také není nikdy dost.





Poslední stránkou našeho alba 2011 je rodinná fotka u stromečku. Naše první společné rodinné Vánoce. Jak sami vidíte, podkladový papír má hodně výrazný motiv, a tak jsem ho zčásti zakryla gessem. Opět jsem použila vellum kartičku Love ze sady Sheer Mettalic od WRMK, několik washi pásek a ozdobných kamínků. Visačka je zasouvací a z druhé strany je zpráva pro manžela a poděkování. V poslední době mě hodně baví vystřihovat různé nápisy z kartiček (zde nápis JOY) - ne vždy jsou totiž ke kolekci výseky. Nápisy z kartiček, které na danou stránku používáte, vám stránku krásně sladí.




A několik detailů ...




 

Děkuji za vaši čtenářskou pozornost při nakukování do naší rodinné historie. Od příštího týdne vám již budu ukazovat stránky ze současného alba, které občas proložím albumem 2012, jehož dokončení teď věnuji každou volnou chvilku. Těším se v pátek, Velký pátek, na počtenou.

Jana 


Žádné komentáře:

Okomentovat