pátek 20. března 2015

PL album 2011/3. díl - JB

... a tak se týden s týdnem sešel a máme tu opět pátek. A páteční kronikový miniseriál. Tentokrát si odskočíme od začínajícího jara do podzimní nálady spadaného listí. A do porodnice ... A také na vás na konci článku čeká mini pidi soutěž o pozorného čtenáře ... Ale nepředbíhejme.

Zářijové dny roku 2011 byly krásně slunečné a "baboletní". Zahájili jsme každoroční tradici návštěvy Karlštejnského vinobraní a když už jsem nemohla popíjet vínko, tak jsem se aspoň řádně najedla. Ale nebojte, ten obrlangoš je společný, celý bych opravdu nedala (třebaže na to vypadám). Také jsem si pořídili nové auto a několik "břišních fotek".
Kartičky jsou z kolekce Honey Core Kit od Becky Higgins. Když jsem vloni s PL začínala, byla jsem z této kolekce nadšena, ale postupem času se vkus i styl tříbí a dnes jsou pro mé oko příliš výrazné. Ale líbí se mi motivy a je jich opravdu spousta, takže i umírněnější stránka jde vytvořit. Ale razítka od Ali Edwards, tak ta se mi budou líbit pořád ...



Zářijový jednodenní výlet na Křivoklát. Hrad je krásný, ale ještě krásnější jsou okolní listnaté lesy, které na podzim vypadají kouzelně. V hradním obchůdku jsme také poprvé objevili Těchonickou medoládu. A vybrat tu nej .... no, hodně jsme se tam nablízali ...
Kartičky jsou opět z Honey Core Kitu od BH. Jak jste si již určitě všimli, nemám problém kartičky rozstříhat a zbytky pak použít na razítka či další ozdoby na stránce. Je pak velmi jednoduché všechno sladit.
 

 

A tady již opravdově podzimní říjnová stránka. Tentokrát jsem použila kartičky Fall od Becky Higgins.



Moje úplně první profi focení. Třebaže jsem se ke konci sotva valila a o nějakém užívání si těhotenství už opravdu nemohla být řeč, říkala jsem si, že jestli se teď nenechám vyfotit, tak s dalšími dětmi už to vůbec nedám. A tak vznikly tyto fotografie jako překvapení pro Jamieho. Je opravdu pozoruhodné, jak je naše paměť milosrdná a na všechno to horší a útrpnější nás nechá časem zapomenout. Když se dnes na fotky dívám, tak jen s milou nostalgií vzpomínám, jak to bylo vlastně krásné a báječné.


A v listopadu to přišlo. Narození naší dcerky. Až při tvoření této stránky jsem si uvědomila, že vlastně nemáme pořádné fotky z porodnice. Musela jsem si tedy vystačit se slabou kvalitou mobilního focení. Ale jedinečnost toho dne nějakou kvalitu značně převyšuje.
Moc ráda si hraji s motivy kartiček a různě je vyřezávám a kombinuji. Například na kartičce Baby je rozetka naříznutá a pod ni zastrčená fotka. 


A to nejlepší nakonec. Pokud jste si jednotlivé PL stránky řádně prohlédli, jistě vašemu oku neunikla jedna zarážející a v podstatě věci i nereálná skutečnost. První komentář pod tímto článkem, který tento, eh, dosti patrný detail odhalí, ode mne dostane vlastnoručně vyšitou kartičku. Hodně štěstí a vzhůru do hledání.

Přeji krásný víkend a příští pátek se těším při posledním díle z bennettovské kroniky. 
Jana


5 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. 11 měsíců těhotná?? :-D Teda Jani, chtěla si trumfnout slonici? Mě těch 9 tedy rozhodně stačilo :-D Hezký den, Zdeňka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, ANOOO!!! a vsimla si toho Misa, kdyz jsme prohlizely album, jinak by mi to asi nedoslo ... rodila jsem pred terminem, ale jak jsem tam mohla dat 11 je mi take zahadou! jedine, ze jsem myslela na listopad, jakoze 11. mesic v roce ... opravdu sama nevim. Kazdopadne, muze byt karticka z Neapolitanu Dear Lizzy? Prosim, posli mi na fcb do zpravy korespondencni udaje, ju. A gratuluji!!

      Vymazat
  3. presne tak, 11m tehotna :-) jak se Ti to povedlo udelat tam 11-tku?

    OdpovědětVymazat