úterý 24. března 2015

Instagram album Řím

Dnešním hostem Sccrapylife blogu je Kačka, která zpracovala nádherné Instagram album.
---
Když jsem se v únoru přihlásila na Project Life Klub setkání u Charlotty, lámala jsem si hlavu, co tam vůbec budu dělat, když mám PL album naprosto aktuální. Dumala jsem nad tím 14 dní, až jsem se na poslední chvíli rozhodla, že zpracuji mou první zahraniční dovolenou. 





 

Letenku do Říma a i následný pobyt jsem dostala k svátku a Vánocům v roce 2011 od celé rodiny a bylo to překvapení, jak se patří. Letěla jsem s tetou 15. prosince, let jsem si moc užila a než jsem se nadála, byla jsem v Římě. Nebudu vás tady zdržovat programem, o tom tenhle článek není, takže přejdu rovnou k věci.



Musím se stokrát poklepat po rameni, jak jsem úžasná, že si všechno zapisuji a schovávám všemožné účtenky, vstupenky a lístky. Bez kouzelné římské krabičky bych vůbec neměla šanci tohle album vyrobit.




Celé album je vyrobené pomocí nejnádhernějších kartiček - Indian summer od We R. Myslím si, že se k tématu alba dokonale hodí. Béžová, studená bílošedivá a zlatá, to jsou podle mého barvy Říma. No a k tomu ta modrá, ta to všechno dotahuje k dokonalosti.






Na kostel Santa Maria Maggiore jsme měli nádherný výhled z okna pokoje, logicky to bylo první místo, kam jsme se šly podívat. Byla to nádhera!




Některé čtvercové fotky jsou do alba vloženy jen tak, bez kapes. Teď ještě přemýšlím, že bych je zalaminovala, aby se jim nic nestalo.




















Kačka


2 komentáře: