pátek 13. března 2015

PL album 2011/2. díl - JB



Mám tu báječnou čest začít jako první na novém blogu Scrapylife. Doufám, že jste si ho již řádně prohlédli a víte, kde jakou zajímavost najdete. 
Dnes pokračujeme v bennettovském miniseriálu roku 2011. Tentokrát v letním duchu. V Čechách i v zahraničí.
 

Jak jste si již určitě všimli v minulém příspěvku, fotky v albumu 2011 tolik nekolážuji. Není důvod. Mám jich totiž tak málo a z toho mála ještě míň povedených, že mi krásně zaberou sotva dvoustranu. Ale aspoň jsou hezky velké a zcela naplňují tu prapůvodní project lajfovou ideu Becky Higgins - horizontální fotky po krajích a journalingové kartičky uprostřed. 
V červnu jsme s Jamiem strávili prodloužený víkend v pohádkové Telči. Kdo jste tam ještě nebyl, určitě se tam musíte podívat! A protože to byl víkend pro nás velikého významu, opět jsem sáhla po mé nejoblíbenější kolekci Dreamy od Heidi Swapp. On to vlastně takový krásný sen byl ....Na tamější věži mě Jamie (netušíc, že jako těhotná trpím děsnou závratí) požádal o ruku. No řekněte, lepší místo si vybrat nemohl ... I zápis do knihy hostů jsme udělali, škoda, že jsem tenkrát nedělala PL. 


Stránky jsem nijak nezdobila, nebylo třeba. Nemám ráda, když se hezké fotky zanesou spoustou dekorací. Také jsem si moc oblíbila psát kolem dokola kartiček. A ještě lepší je pak sledovat, jak to někdo čte .... 
Datumy dělám rotačním razítkem Dear Lizzy. Je sice s americkým datumováním, kdy měsíc předhání den, ale to mi tak nevadí. Moc se mi také líbí nápisy dnů nebo nápisy jako Fun day, Happy day apod. A tady vám poradím vychytávku - když potřebuji pouze datum, zalepím si část razítka s nápisy washi páskou a snažím se namočit pouze datumovou část. Před otisknutím washi sundám a tímto způsobem se mi otiskne jenom datum.
 


Zde opět jedna svatební stránka. Kartičky a samolepky jsou z kolekce The story of us od Simple Stories. Fotky jsem udělala černobílé z jednoho prostého důvodu - oranžovou stěnu v sále jsem do svého alba prostě nechtěla... A jestli vás mate počet nevěst, tak vězte, že jde o svatby dvě. V červnu se ženil i můj bratránek.

 
Dovolená. Naše první společná. Moje první konzumní. Nemám ráda velké komplexy hotelů, all inclusive a lidi, co se spíše koupou v hotelovém bazénu než v moři. Ale na horské túry už mě těhotenství nepustilo a já si vlastně chtěla konečně užít nerušený mořský klid. A bylo to báječné. Přečetla jsem celého Larssona!



Kartičky jsou, ehm, opět od Heidi Swapp Dreamy. Písmenková abeceda Daily Flash od October Afternoon


Na dvoustraně jsem také poprvé použila dva foto filtry (photo overlays) od Becky Higgins. Moc jsem si je oblíbila. Když už nevím, po jaké ozdobě sáhnout a mám velkou fotku, tyto filtry jsou super volbou. Báječně fotku doplní a podtrhnou, aniž by rušily její náladu. 

 
Děkuji, že jste si se mnou připomněli léto 2011 a příště se spolu podíváme na podzimně laděné stránky, tentokrát již bez Heidi. Slibuji!


Žádné komentáře:

Okomentovat