pátek 6. března 2015

PL album 2011/1. díl

... když jsem vloni v lednu objevila PL a nechala se pohltit, přišlo mi moc líto, že nemám zpracované dceřiny předchozí roky. A tak postupně dodělávám léta minulá. Jde to pomalu, ale jde to....


Dnešním příspěvkem tedy začínám miniseriál mého zpětného dokumentování. Po vzoru Míši jsem vytvořila PL album roku 2011 jako narozeninové překvapení pro manžela. A bylo to docela náročné. Pominu-li fakt, že jsem plno informací zapomněla a těžce podle sporého množství fotek (nevalné kvality) vzpomínala, musela jsem stránky lepit pouze v hodinách spícího syna. A ten se také nepředvídatelně budil, takže kolikrát se stalo, že jsem po vytažení veškerých propriet zase vše rychle sklidila a šla znovu uspávat. Ale povedlo se a určitě to za to stálo. Manžel vůbec nic netušil a byl dojat. 




Úvodní stránka je pojata jako obrazový průřez rokem. Třebaže je úvodní, lepila jsem ji jako poslední, neboť je z fotek, na které se v albumu nedostalo.

První velkou událostí roku byl náš výlet do Budapeště. Stránky jsou však ve fázi "pracuji na tom", neboť jsem neprozřetelně vyhodila mapu a zápisky (!!). Stěhovali jsme se, já navíc těhotná, tak snad mi tento PL prohřešek odpustíte ....

Další událostí byla moje první anglická svatba. A tady nechám mluvit fotky, řeknou vše ...



Následuje březnová stránka. Kartičky jsou z dobře kombinovatelné sady BH Jade (shodou okolností to byl dárek od Charlotty k mé vůbec první objednávce na ScrapyLife).


V květnu jsem poprvé nechala promluvit krásu kartiček od Heidi Swapp Dreamy. To je vůbec ta nejbáječnější kolekce, kterou nám ze zámoří kdy poslali. Ještě teď si pamatuji to zklamání ze zjištění, že je určena pouze pro americký trh. A posléze to nesmírné nadšení, když ji Charlotta jako první dostala i k nám do Čech. Tato chvíle je také počátkem mého sledování designerky H. Swapp.
Nápis "laugh" hodně zanikal, a tak jsem jej obtáhla zlatým štětcem Wink of Stella Gold. Celá stránka je doplněna o zlaté akcenty.




Doufám, že vám pohled do naší prehistorie přinese alespoň trochu inspirace. Jak vidíte, Project Life lze dělat i zpětně. Nikdy totiž není pozdě začít!  

Jana


Žádné komentáře:

Okomentovat