pondělí 16. března 2015

Project Life Week 6/2015

Stejně jako ve středečním příspěvku od Míši i já jsem použila Favorite Things Core Kit Project Life® Becky Higgins. V těchto dvou příspěvcích můžete názorně vidět, jak dokáže být jedna a ta samá kolekce rozdílná, když změníte pouze pozadí. Míša zvolila světle růžovou a já bílou. Ano, jen tak málo stačí.

Možná je to náhoda, možná ne, ale je to další mé zpracování týdne, kde jsou narozeniny a já opět použila Favorite Things Core Kit Project Life® Becky Higgins. V prvním případě to byly narozeniny mého 5ti letého syna a dnes  65ti leté mamky. Vidíte, i takové rozdíly mohou být a kartičky se hodí.


Kartičky Favorite Things Core Kit Project Life® Becky Higgins nebyly tím jediným, co jsem při zpracování tohoto týdne použila. Tato kolekce má hned několik dalších částí (v prodeji samostatně), které se navzájem úžasně doplňují. Já jich použila jen pár a zbytek jsem doplnila wood veneer ozdobami.





Předem natištěnou titulní kartičku jsem doplnila pouze o wood veneer nápis „hello“ z kolekce Color Magic Value Kit , který pro Project Life® Becky Higgins stejně tak jako celou tuto kolekci navrhla Heidi Swapp.


Kartička s LP deskou se skládá z dalších dvou, respektive jedné, která je rozstřižená do příslušných kapsiček. Jako spojovací element jsem použila kartonovou, flitrovanou hvězdu ze sady Glitter Value Kit.
Rozstřižená kartička nahoře je polepená další světlejší z této kolekce (Favorite Things Core Kit Project Life® Becky Higgins), aby nebyla celá stránka příliš „řvavá“. Pak jsem doplnila fotografii, kterou jsem po straně polepila zelenkavou, poloprůhlednou samolepkou ze sady Sheer Stickers a výřezem z jiné kartičky „PRESS PAUSE“.

 
Protože jsem neměla dostatek vhodných kartiček o velikosti 4x6, jako základ jsem použila čtverečkovanou kartičku, na kterou jsem nalepila vše ostatní. Za zmínění stojí krásná visačka ze sady Vellum and Tags.



Na tyto dvě 4x6 kartičky jsem opět použila kostičkované základy.
Na první (ranní) jsem nalepila dvě fotografie a razítko ze speciální kolekce Ali Edwards.
Na druhou (večerní) jsem nalepila jednu fotografii a část vystřižené kartičky „Everyday beautiful“ (Favorite Things Core Kit Project Life® Becky Higgins) a opět doplnila razítko ze speciální kolekce Ali Edwards.


Kartička vlevo je polepená samolepkami ze sady Sheer Stickers a doplněné wood veneer ozdobami.


Na této kartičce je text a kartonový, flirtovaný výřez ze sady Glitter Value Kit, a aby to nebylo tak prázdné, vlepila jsem vystřižený banner z jiné kartičky z kolekce Favorite Things Core Kit Project Life® Becky Higgins.



Poslední část tohoto týdne je věnovaná oslavě narozenin mé mamky. Titulní kartičku jsem doplnila pouze wood veneer nápisem „remember“ z kolekce Color Magic Value Kit . Text jsem napsala na jinou kartičku doplněnou wood veneer písmenky a poslední (nezobrazená kartička) je jen koláž fotografií s foto filtrem ze sady Overlay Value Kit.

Hezký den,

    Charlotta


2 komentáře:

  1. Nááádhera, tenhle styl je přesně pro mé očko :-) A wood veneer ozdoby jsou skvělé, další věc, kterou budu muset mít :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Míšo :-) a wood veneer jsou vděčné ozdoby, hodí se skoro všude!

    OdpovědětVymazat