středa 25. března 2015

Project Life WEEK 9/2015


Devátý týden letošního roku utekl neskutečně rychle. Pořád jsem si říkala "...čím to asi je?" a při lepení tohoto týdne jsem měla jasno. Zas to byl další týden v roce, kdy jsme si sotva sedli. Přípravy na příchod nového člena rodiny byly v plném proudu, víkend u babičky a cestování. 




Většina fotek vznikla mimo domov, takže Nelinky červený kabátek rozhodl, že kartičky k tomuto týdnu musí být jemné a nehýřit barvami :-). To naprosto ideálně splnily kartičky Daydreamer - Mini Kit - Dear Lizzy.



K těmto stránkám jsem nepotřebovala ani příliš materiálu. Kolážím i ostatním fotkám jsem jen trochu "opečovala" rohy pomocí výsekové raznice Corner Rounder Punch Project Life® Becky Higgins, aby se hezky hodily ke kartičkám a k dozdobení použila pouze dvě washi pásky.


K barevnému propojení fotek a kartiček mi okamžitě padly do oka písmena z abecedy tzv.thickers-ek. Jedná se o jakousi pěnovou abecedu a v reálu vypadají v projectu ještě lépe než na fotkách. V tomto týdnu jsem využila konkrétně sadu Love Notes Thickers Alpha Stickers Pink/ Cream Foam 5.5"X11"



Dvoustrana má tentokrát i rozdílné kapsy. Na první stranu jsem využila klasické a osvědčené  Plastové kapsy (12 ks) - Photo Pocket Pages A. Tohle klasické schéma je pro mě velmi jednoduché na přípravu koláží i fotek, a i když jsem tyto kapsy v plánu neměla, k fotkám tohoto týdne mi prostě vyšly jako ty nej :-). Pro druhou stranu jsem pak sáhla po měně typické variantě od Simple Stories a to z důvodu, že na 10.týden tohoto roku jsem chtěla využít velkou kapsu na kartičku/fotku o rozměru 6*4 palců.



Další týden je za námi. Zjistila jsem, že víc jak tři akce v týdnu je pro můj foťák a vzápětí i pro mé lepení vážně výzva. Tolik fotek a tak málo místa v kapsách :-D. Takové týdny nemám ráda...asi se začneme víc válet a lenošit, to se pak bude těch pár fotek do alba frkat raz dva :-).
Krásný zbytek dne a těším se na Vás zase za týden.
Míša



5 komentářů:

  1. takze pozor, takhle se pozna prava PL osobnost :) Misa dokonce sladi babicky s Nelou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Míša je prostě neskutečná :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádhera zase. Jemné barvičky k té červené nádherně sedí. A koukám, že se ti do PL dostala i Beáta :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné.. Mé oči plesají radostí... :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jako to sladění oblečení je neuvěřitelné :-) To se krásně sešlo!! Nádhera - Nelinko jako Červená karkulka je k nakousnutí :-)

    OdpovědětVymazat