pondělí 2. března 2015

Project Life Week 7/2015

Project Life příspěvek tohoto týdne jsem vytvořila z větší části pomocí kolekce Strawberry Core Kit Project Life® Becky Higgins.





Toto je jeden z týdnů, kdy jsem neměla moc fotografií, a tak jsem spíše psala svůj journaling a používala již předem úžasně natištěné kartičky, které jsou součástí téměř všech Project Life® sad Becky Higgins.



Na titulku jsem použila mřížkovanou 4x6 kartičku Becky Higgins (prodávají se po 100 ks), na kterou jsem nalepila 3x4 Strawberry Core Kit kartičku a doplnila ji označením týdne "W-7" (stará ABC Simple Stories); výřezy "UNFORGETTABLE LIFE" z jiné Strawberry Core Kit kartičky; enamel ozdobami Stitched Adhesive Back Enamel Dots (Amy Tangerine) a datem pomocí roller razítka.


Tato 4x6 kartička ze Strawberry Core Kit je z větší části již předem natištěná, ale tentokrát jsem se rozhodla, že ji ještě trochu víc "dozdobím".
Žluté kolečko vlevo nahoře je výřez z jiné Strawberry Core Kit kartičky - původně byl střed růžový, ale ten se mi nehodil do barevného schématu mé stránky, na něj jsem nalepila enamel ozdobu Stitched Adhesive Back Enamel Dots (Amy Tangerine) a nahoře prošila sešívačkou, abych opticky přidala více vrstev.
Banner "CELEBRATE" je opět výřez z jiné Strawberry Core Kit kartičky.
K doplnění textu razítky (Studio Calico) mě inspiroval časopis Sluníčko mého syna. Nejprve jsem si text napsala vedle na papír a rukou "malovala" (neumím vůbec malovat) jednotlivé ikonky a pak vše přepsala a natiskla na kartičku.
 

Již předem natištěnou kartičku (Studio Calico) jsem doplnila fotkami s bílým rámečkem a enamel ozdobou Stitched Adhesive Back Enamel Dots (Amy Tangerine). 


Aby fotografie z pravé strany mého sedmého Project Life týdne nebyly moc prázdné, použila jsem starší kolekci vyřezávacích šablonek Little Banner (Technique Tuesday) a kartičky z kolekce Strawberry Core Kit Project Life® Becky Higgins, které jsem přišila pomocí sešívačky.

Přeji vám příjemný start do nového týdne,

    Charlotta
  


Žádné komentáře:

Okomentovat