pondělí 13. dubna 2015

Project Life Magic story



Dnešní příspěvek bude tak trochu z jiného soudku. Jak už mnoho z vás ví, mou nejoblíbenější designérkou je Ali Edwards. Ano i Becky Higgins, hlavně proto, že vymyslela Project Life, ale Ali to na můj vkus vytáhla ještě o kousek výš :-)


Kdo už mě zná, ví také, že razítka od Ali jsou pro mě vášeň a když skončila s distribucí přes Technique Tuesday, byla jsem zklamaná. Naštěstí začala se svým razítkovým klubem, kde jsem se samozřejmě hned musela stát členem a tak každý měsíc dostávám novinkovou sadu. 

Ale proč vám to vše vyprávím?!? No proto, že ke svému razítkovému klubu vymyslela i Story kit, který se skládá z kartiček, ozdob atd. Chvilku jsem váhala, ale…… ano i toho jsem nakonec členkou a tak mi s razítky chodí i Story kit. 

A v dnešním příspěvku vám představím to, co jsem z tohoto Story kitu vytvořila.

Ali je známá tím, že umí člověka navést k tomu, aby „vyprávěl“ různé příběhy svého života trochu obšírněji – ať už v bodech nebo v klasickém textu. Každý měsíc má své téma – Daily, First, Gatherings, atd.
Já jsem si tentokrát vybrala Magic - Zázrak. Po poměrně krátkém přemýšlení jsem si uvědomila, že největší Magic v mém životě, bylo narození syna. Jak jinak u matky, že! :-)

Celý tento příspěvek se skládá ze tří stran.

 
Jako titulní stránku jsem zvolila fotografii 12x12 v černo/bílé barvě s jednoduchým plastovým nápisem „magic“.


Následují další dvě stránky, ta vlevo je pro mě zatím v trochu netradičním stylu, ale asi….


Nejsem takový ten klasický scrapbookářský typ, ty velké stránky mi prostě dělají problémy a tak jsem se s tím popasovala po svém :-)

Na klasickou bílou čtvrtku jsem pomocí šablony a zlaté pasty (může být Gesso, ale stejně tak vám tento účel splní i tempery, atd.) nanesla nepravidelné tečky. Po zaschnutí jsem nalepila sequins (flitry) ve tvaru hvězdiček. Jsem takový „sektorový“ typ (i stůl mám rozdělený na sekce) a tak zbytek už je poměrně přehledný. 

Nadpis – jak jinak než trochu poupravená (ostřižená) project life 4x6 kartička doplněná slovo „story“ opět pomocí šablony a zlaté pasty a o chipboard (kartonovou) šipku, tak abych tomu dodala trochu prostorového efektu.

Text – natištěný na vellumu (pauzovací papír), který jsem přilepila pod kartičkou, aby nebylo vidět žádné lepidlo.

Papírové pásky – s textem jsem nalepila pomocí roller lepidla z DM drogerie nad který jsem nalepila banner vlaječky a aby nebyly jen tak „ve větru“ doplnila jsem fixou provázek.

Fotografie – je v posledním sektoru, na kterou jsem nalepila chipboard (kartonovou) pásku s textem.


 


Třetí strana je již v klasickém project life duchu, kdy jsem použila plastové kapsy Design K.


Na kartičku o velikosti 4x4 inch jsem přilepila chipboard visačku na kterou jsem připevnila stuhu.

Co z tohoto článku vyplývá? Ne to, že potřebujete další nový kit a utrácení – jde to i bez toho! Jen jsem tím chtěla říci, že Project Life není jen o tom fotit každý den jak blázen a bát se, že nebudete mít dost materiálu pro vaše album. Vždyť se můžete zastavit, zavzpomínat – pro mě to bylo vzpomínání na skoro šest let starou událost. A věřte, hodně jsem si to užila, včetně psaní textů a to nejsem žádný velký pisálek.

Krásný týden,

Charlotta



9 komentářů:

  1. Krása...a pro mé hormony momentálně hodně silné téma :-) ...Krása! A dokonalé fotky...tleskám i velké stránce, líbí se mi moc.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Míšo, když o tom tak přemýšlím, možná jsem podvědomně toto téma zvolila právě kvůli tobě :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádhera... Holky, neříkejte, že ještě budu dělat stránky 10 a 7 let zpět :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná trojstránka, sama taky ráda vzpomínám a doplňuji PL album o 30 stránky, ale takový krásný příběh zatím nemám. 30 fotka na úvod je geniální nápad, prosím t, kde si necháš takhle velké foto vyvolat? U Škody?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krasny komentář :-) a ano u Škody ve Vodickove

      Vymazat
  5. Do PL jsem se zatím nepustila, nějak mi nesedí to týdenní deníčkování, ale přemýšlím, že to zkusím na pár jednorázových akcí... Takže stále pokukuju :-)
    Ale chtěla jsem říct, že jsem ještě neviděla takhle "lehké" PL stránky. Všude to je nadupaný informacema, barvama, doplňkama. A mě se tenhle styl moc líbí.

    OdpovědětVymazat