pondělí 20. dubna 2015

Project life Week 8/2015

Dnes vám představím další ze starších týdnů mého Project Life alba 2015.

Na náš WEEK 8/2015 jsem použila project life kartičky ze sady SUPER CUTE Value Kit od Becky Higgins, vlevo standardní plastové kapsy Design A a vpravo plastové kapsy Design K.





Vzhledem k tomu, že je na mě tento kit už sám o sobě tak trochu divočina nepoužívala jsem mimo fotografií skoro žádné jiné doplňky. Hlavní roli hrály 3D samolepící čtverečky, které dodaly na plastičnosti.





Na předem natištěnou titulní kartičku jsem pouze doplnila označení týdne pomocí samolepící abecedy (Rise & Shine Transparent AlphaSticker Book od Amy Tangerine) a vellumová (průhledná) slova „time flies“ (DreamyClear Words od Heidi Swapp). Náhodou jsem trefila stejnou barvu květin a nápisu což mě obzvlášť těší :-)


První kartička, na které jsem použila 3D samolepící čtverečky. Použila jsem vlastně dvě stejné kartičky, kdy jsem z jedné řezákem vyřízla tvary a následně je nalepila na své místo – ano plýtvala jsem, použila jsem vlastně dvě kartičky na výrobu jedné. Dá se také použít pouze jedna, kdy nejdříve vyříznete dané tvary, kartičku podlepíte papírem a následně tvary vlepíte na 3D čtverečcích zpět.
Už dlouho mám doma plastové rozřaďovače a příslušné etikety a stále až dosud jsem neměla možnost je nikde použít. Tento s nápisem „Show and tell“ (Studio Calico) jsem připevnila pomocí sešívačky. Podobné si můžete vytvořit i pomocí úžasné novinkové sady vyřezávacích šablon a razítek Scored Tabs od Kelly Purkey pro Hero Arts.


Tuto předem natištěnou kartičku o velikosti 4x6 inch jsem pouze v rohu nařízla, zasunula fotografii a přidala plastovou ozdobu „wild“ (Studio Calico)


V tomto seskupení jsem použila tři kusy kartiček o velikosti 4x6 inch, které jsem ořízla na potřebnou velikost 3x3 inch. Následně jsem přidala koláže fotografií, banner „me and you“ nalepený na 3D samolepících čtverečcích, text a datum pomocí roller razítka.


Další seskupení kapsiček – tentokrát jsem použila jeden kus kartičky 4x6 inch, kterou jsem rozřízla na dvě 3x4 inch a mezi jsem vložila koláž fotografií. Jednu kartičku jsem ozdobila bannerem na 3D samolepících čtverečcích, nadpisem “PL KLUB“ pomocí samolepící abecedy (Rise & ShineTransparent Alpha Sticker Book od Amy Tangerine) plastovou ozdobou srdce (Studio Calico). Na druhou jsem nalepila již předem vyrobenou kapsičkou ze starých zásob (výrobce nevím), přidala text, datum pomocí roller razítka a plastový rozřaďovač s etiketou „currents//reading).


Zde můžete blíž vidět plastové rozřaďovače a příslušné etikety (Studio Calico) připevněné pomocí sešívačky. Podobné si můžete vytvořit i pomocí úžasné novinkové sady vyřezávacích šablon a razítek Scored Tabs od Kelly Purkey pro Hero Arts.


Na těchto náhledech jsou vidět jednotlivé kartičky, kde jsem použila 3D samolepící čtverečky u květin atd.


A na posledních náhledech jsou vidět jednotlivé kartičky, kde jsem použila 3D samolepící čtverečky u bannerů.

Děkuji a krásný týden.

Charlotta



3 komentáře:

  1. to je super napad s temi vystrihanymi detaily a jejich opetovnym nalepenim!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jani :-), nevěděla jsem co, tak vyhrál nožík a 3D čtverečky...

      Vymazat
  2. Moc pěkné, hodně barevné, ale krásně to k sobě ladí. Jinak ty pečené jablíčka vypadají krásně :)

    OdpovědětVymazat