středa 8. dubna 2015

Project Life WEEK 10/2015 2.část



Huráááá! Jsem zpět doma z porodnice a už zase "funkční", alespoň když děti dovolí. Tentokrát pro Vás mám stránku z alba jen jednu, protože to není záznam našeho týdne, nýbrž jednoho dne. Ano, občas věnuji jednomu dni i celou stranu. Tentokrát to byla návštěva ZOO v Plzni. Opět jsem sáhla po čtvercových kapsách Daily Flash Pocket Sleeve Protectors 12"x12", protože na záznam událostí jednoho dne jsou prostě TOP :-). 


Ve výběru kartiček jsem měla hned jasno. Návštěva ZOO totiž vybrala za mě a tak byla volba Theme cards ANIMAL od Becky Higgins jasnou volbou. Kartičky bylo třeba oříznout na rozměr kapes a pomocí raznice Corner Rounder Punch Project Life® Becky Higgins už jen zaoblit rohy.


Jelikož jsem doma neměla vhodné ozdoby ve zlaté barvě, rozhodla jsem se použít metodu horkého embossování, pár korkových ozdob a propisoty.


Propisoty vypadají na fotkách naprosto dokonale. Dle mého názoru nemohou ani v nejmenším konkurovat razítkování. Na fotografii se mi málokdy podaří otisknout razítko tak, abych byla spokojená. Hold mé ruce nejsou nikdy tak přesné a pokaždé mi razítko "ujede",  výsledek pak není takový, jaký bych si přála. Naopak propisoty mají výsledek zaručený. Použila jsem sadu Styleboard Rub-Ons 2 sheets a stránce to dodalo přesně to, co jí chybělo :-).




Při tvorbě této strany mi došlo, že si nutně musím pořídit nějaké zlaté ozdoby :-). Ano, vyhlašuji stav nouze! Naše domácnost potřebuje zlato :-D. Nicméně v tuto chvíli jsem se musela obejít bez něj a tak jsem sáhla po horkovzdušné pistoli, embossovacím prášku Zing! Mettalic Embossing Powder - zlatý a embosovacím gelu Emboss It Ink Pad a ozdoby jsem si vytvořila.
Na fotce je vyembossovaná zlatá kaňka ze série mých oblíbených razítek Coffee Stains Cling Stamps.


Další kartička ozdobená stejným způsobem a razítkem opět ze sady Coffee Stains Cling Stamps.




A protože nemám ráda stránky přeplněné fotkami, rozhodla jsem se  pro dvě "chrastítka" na stránce, aby výslednou stránku trochu provzdušnila :-). Stačilo jen pár flitrů a korkové srdíčko a já jsem pro dnešek spokojená. Jsem totiž ráda, že mě ty mé princezny nechaly vůbec něco udělat :-).



Snad se bude dařit, budou hodně spát a já někdy dodělám ty resty, které se mi od porodnice nahromadily :-) ...Nemyslím tím úklid domácnosti, mám na mysli resty v PL...uklidit přeci může i manžel ;-).
Krásnou středu Vám všem!



3 komentáře:

  1. Krásné, jen jsem přemýšlela, jak dáváte (teď jsem viděla i u ostatních holek) ty kapsy, které jsou průhledné, nebude pak vadit další strana - týden, že bude prosvítat? Tohle mě od toho trochu zrazuje, ráda dělám každý týden stylově i barevně jiný, aby to nebylo nudné (jinak tedy vše ostatní v životě mám pečlivě ladící :-), takže toto by mi asi trochu vadilo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evčo souhlasím s Vámi. To je jeden z důvodů, proč ty prázdné kapsy nedělám častěji. Jsou moc krásné, ale vyniknou jen při otáčení stránek, jinak za nimi opravdu prosvítá následující strana. Já jsem to ale záměrně udělala tak, aby na další stránce byla za chrastítkem bílá kartička, takže mi to barevně nenabourává, nicméně stejně nevynikne to, že jde o průhledné chrastítko. To by se dalo ztlumit například vellumem a už by to nebylo tak markantní :-)

      Vymazat
    2. Děkuji, Míšo, myslela jsem si to... Pro mě by to nebylo, plánovat ještě na další týden :-( Ale je to pěkné, když má člověk plno času na to to pořádně promyslet....

      Vymazat