pondělí 6. dubna 2015

Project Life WEEK 9-10/2015

Neodolala jsem a hned jsem se musela pokusit vytvořit můj Project Life týden z novinkové sady High Five Core Kit Project Life® Becky Higgins a standardních plastových kapes Design A.





Tentokrát jsem si vybrala modro růžovou barevnou variantu, která je jedna z možností sady. Tato krásná, jemná High Five sadamá mnoho doplňků, které jsem zde, ale nevyužila. Sáhla jsem spíše do svých starších zásob, které se hodily.




Na předem natištěnou titulní kartičku jsem doplnila označení týdnů pomocí rub-on (propisot) a enamelovou hvězdičku (Studio Calico).


Součástí High Five Core Kit Project Life® Becky Higgins jsou také bílé kartičky s černým, ale jemným potiskem – přesně můj šálek kávy :-)
Stačí jen doplnit fotografii, nějaký výrazný nápis a je hotovo. Já ještě doplnila do pravého horního rohu samolepku balonků (Serendipity Sticker roll), která se mi ke svátku syna skvěle hodila.


Další krásná kartička z  High Five Core Kit Project Life® Becky Higgins, kterou jsem pro větší plastičnost vystřihla a nalepila pomocí 3D čtverečků na kartičku obarvenou hodně vodou zředěných vodovek.


Na smajlíky potištěnou kartičku jsem sešívačkou připevnila tři fotografie s bílým rámečkem a doplnila plastický nápis „play“. Tento bílý samolepící nápis je již předem vyrobený z moosgumi hmoty, který mám ve svých zásobách asi už pět let.


Další možnost použití vodovek a dobarvení k dané kolekci pokud nemáte dostatek vhodných kartiček nebo se vám zdá zpracování příliš bílé, jako mě.

Přeji krásné Velikonoční pondělí.

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat