pondělí 5. června 2017

Scrapylife Project Life Video Tutorial - 8. týden 2017

Osmý týden založen do alba!










Tak jsem se minule plácala po rameni, jak jsem našla zase chuť na lepení a jiné tvoření a pravda je taková, že jak rychle přišla, tak zase odešla.

Krize je taková, že už jsem si ani měsíc nic nezapsala, natož nalepila do diáře. A to ani zápisky na PL, já budu jednoho dne hodně naštvaná, až k těmto týdnům dojdu ...

Když se podívám na svoje poslední stránky, zjišťuji, že si jsou strašně moc podobné. Převládá na nich černá, růžová, bílá a zlatá. Myslím, že jsem už asi ty "svoje barvy" našla. Na tuto stránku jsem vzala krásné čtvercové kartičky do diáře od Heidi. Vlastně celá stránka je z produktů Heidi, protože bez písmenek a "hejdy šájnu" by to nešlo.

Až při editaci videa mi došlo, že tento týden nemá titulní kartičku a vlastně ani žádné označení týdne. Tak jsem vzala glitterovou osmičku a nalepila ji na první kartičku s jurnalingem. Pod několik fotek a vyplňovací kartičku jsem si udělala vlastní pozadí pomocí spreje. Čisté papíry jsem s ním pocákala. Na jeden jsem pak nalepila menší kartičku z diářových kartiček.











2 komentáře:

  1. Ano, hejdy šajn nesmí chybět a u tebe je už opravdu poznávacím znamením její abeceda :). Krásná stránka, moc se mi líbí, jak ti ladí kartička s prostíráním :).

    OdpovědětVymazat
  2. ...krásné to máš, jako vždy! :-)

    OdpovědětVymazat