středa 7. června 2017

Netradiční Week 21


Můj trochu netradiční týden s číslem 21 :).

Každá z nás asi zná situaci, kdy je fotek z jednoho týdne milion. To je potom problém vybrat tu nejlepší z tisíce a nacpat na stránku vše důležité. Já teď měla problém opačný



Nemám fotky. Vážně, ani jednu. Bylo mi však líto tento týden jen tak přeskočit a tak tu máme stránku bez nich.

Objevila jsem doma absolutně nepoužitou sadu šestkových papírů - vůbec nechápu, proč jsem ji měla tak dlouho uklizenou. Jedná se o papíry od Dear Lizzy z kolekce Documentary a je báječná! Vyrobila jsem z ní 3 velké kartičky a odstřižky posloužily na výrobu té čtvrté. Malé journalingové kartičky jsou z mého posledního papíru z kolekce Serendipity, také od Dear Lizzy. Jeho zbytkem jsem podlepila kartičky z Color Magic value kitu od Becky Higgins


Na stránce jsem použila hodně písmenek - konkrétně Doodlebug Beetle Black Teensy Type Alpha. Ty jsou na kartičce s týdenním přehledem. Označení týdne je vylepené z pěnových písmenek Snow & Cocoa Bright Foam Thickers


Kromě žluté a růžové barvy jsou pojícím prvkem papírové buttonky - z Documentary papíru jsem vystříhala kolečka (pozn. potřebuji kruhovou raznici nebo něco podobného) a podlepila je 3D čtverečky. A aby těch ozdob náhodou nebylo málo, doplnila jsem nápisy na malých kartičkách žlutými enamelkami Daydreamer od Dear Lizzy a obtáhla pár kytiček na spodní levé kartičce.



Jen tak mimochodem, já hlasuji pro bílé. Jaké si vyberete vy? :D

K.



6 komentářů:

  1. Ty jo to je super! A ja si lamala hlavu, jak tam tyden bez fotek dat.... Genialni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :* Já občas takhle, občas dám jenom kartičku se souhrnem, co se dělo, občas ho prostě přeskočím :)

      Vymazat