pondělí 12. června 2017

Project Life - 14. týden 2017 + jarní vzpomínky v albu


Tento týden bude mít moje zdobení "premiéru". Zjistila jsem, že jsem ještě nikdy netvořila jen z jedné kolekce. Vždy stránky dělám podle barev a kolekci neřeším. Tentokrát jsem ale zkusila tvořit jen z jedné a výsledek se mi docela líbí, asi budu v tomto stylu pokračovat i někdy v budoucnu.





Vše začalo fotkou, kde dcera stojí u zlatého deště a je oblečená do růžového oblečení se žlutou koloběžkou...



Když jsem procházela papíry, které jsem si nasyslila, našla jsem tuto super čtvrtku, která se mi k této fotce krásně barevně hodí. Rozstřihala jsem ji různě, nechtěla jsem, aby tahy štětcem byly na dvojstraně stejně. Pak jsem vytáhla papírové výseky a veškeré zdobení vybrala pouze z nich. Nakonec jen enamelky, žlutá písmena...











Musela jsem také vyzkoušet nové razítko od Heidy. Usoudila jsem ale, že je docela malé (jakby taky ne, když je původně určené do diáře), ale tam, kde se nevejde velké razítko, se určitě využije i v Project Life. Já se s ním musím tedy ještě trochu naučit tisknout, protože jsem zvyklá na silikonové a občas jsem to nedomáčkla, nebo se mi zase obtiskl i kraj pásu razítka. Mně tyto nedokonalosti ale nevadí, je to přeci jen ruční práce a tam se s nějakými odchylkami počítá :-)




No a to bych snad nebyla ani já, kdybych si nechtěla uchovat nějaké "vzpomínky". Tentokrát z jara. Jelikož je moje dcera milovnice všech květin a u každého zlatého deště (někdy dle ní sněhu), nebo jiné rozkvetlé kytky se musíme zastavovat, chtěla jsem jí na památku do alba nějaký kvítek také uchovat. Takže jsem vytáhla mou věrnou pomocnici laminovačku (kterou velmi často používám, do PL se prostě skvěle hodí) a pak už jen vlaječku ze zbytku papíru a žlutá písmenka. 



Stránka je hotová a ani jsem nečekala, že to bude tak rychle. Jako změna při tvoření super relax.



Přeji pěkné pondělí a těším se zase příště.



Žádné komentáře:

Okomentovat