středa 14. června 2017

Project life album 2016 - listopad v designu H


V listopadu se mi sešlo pár fotek z jedné akce a hodně fotek z jiné. Vyřešila jsem to použitím insertu - tedy kapsy, která nemá plnou velikost 12"x12". Použila jsem kapsu typu H, což je rozvržením poloviční kapsa typu A. 



K narozeninám slečny se hodí červené kartičky, vytvořila jsem je z 6" papíru z kolekce Everyday. Papíry z této kolekce jsem použila na celý insert a doplnila jsem je o kartičky z kolekce Midnight. Ač jsou to dvě kolekce, tak se krásně doplňují. Velkou kartičku jsem ozdobila washi páskou z kolekce Moonstruck.




Kartičku s textem jsem nejprve ozdobila odstřižkem červeného papíru a přidala růžový štítek z kolekce Currently. Do něj jsem doplnila písmenka Strawberry ice cream a transparentní číslici od Amy Tangerine.



Na protější kartičku jsem přidala vlaječku s frází z rotačního razítka.



Na poslední kartičku, která je už z jiné akce jsem použila odtržek papíru z kolekce Everyday a vystřižený nápis z kartičky z kolekce Midnight. Popisky jednotlivých fotek jsem poskládala ze žluté abecedy Dandelions .

Na protější straně hraje hlavní roli žlutá. Opět jsou zde použity předchozí dvě kolekce Everyday a Midnight.




Nevím jak vy, ale já si schovávám snad všechny odstřižky z kartiček či papírů (v uzaviratelném sáčku nadepsaném názvem kolekce). Občas je totiž využiji, třeba jako zde na tvorbu vlaječek. Pomohla jsem si washi páskou, který je ukrytá pod fotkou. Jakmile se mi uspořádání líbilo, tak jsem to vše přilepila oboustrannou lepící páskou.


Tato kartička se mi moc líbila už sama o sobě a tak jsem ji doplnila pouze o nápis a srdíčko ze zlaté abecedy.




To byly mé dvě poloviční stránky v listopadu. Kapsy typu H mám ráda, protože se dají i krásně rozstříhat a použít jako jednotlivé odklápěcí kartičky. Příště bude opět listopadová stránka tvořená z papírů kolekce Oh Happy Life (ty papíry vůbec neubývají).

Mějte se krásně,

Ajka.

Žádné komentáře:

Okomentovat