středa 21. června 2017

Kytičkový týden 22


Pamatujete, jak jsem vám posledně ukazovala týden bez fotek? Tak tentokrát úplně obrátím. Měla jsem tolik fotek, že mi za prvé strašně dlouho trvalo, než jsem vybrala ty, které chci použít a za druhé jsem je stejně nepoužila všechny. Byli jsme totiž v Pardubicích na leteckém dni, mám z něj asi milion obrázků a tak nebudu mít z týdne 22 jednu dvoustránku, ale hned dvě. Dneska představím tu první, souhrnnou.

Letos poprvé jsem převedla většinu fotek do černobíla, aby k sobě hezky ladily a já se mohla vyřádit na kartičkách. Barevnou kombinaci mi určila fotka západu slunce (foceno ze hřbetu koně, romantika jak blázen :D) a pak ta "koňolesní". Pokud bych nechala fotku šatů v barvě, zjistili byste, že kytičky na kartičkách jsou téměř totožné s jejich vzorem ;). A možná že ji nakonec za barevnou vyměním.


Stránka je, jako vždycky :D, vyskládaná do kapes typu A - jsem looser a s jinými to neumím :D. Kartičky jsou z core kitu Open book; ten jsem použila úplně poprvé od té doby, co ho mám doma. A to už nějaký ten pátek je. Jsem ostuda, protože jsou boží! Hlavně ty kytičky <3.


Titulní kartička je "nadepsaná" pěnovými písmenky Snow & Cocoa, číslice jsou samolepky ze sady Doodlebug beetle black. Ze stejných (akorát bílých, pro puntičkáře) je vyskládán nápis na západu slunce na vedlejší stránce.





Jak tak na to koukám, já jsem asi narcis! Ať žijou selfíčka :D.



2 komentáře: