pátek 2. června 2017

Project Life Week 19/2017


Devatenáctý týden mého PL alba byl snad jeden z nejrychleji vytvořených za poslední rok :-D 

Nešlo ani tak o to, že jsem neměla čas, ale tak nějak se to samo stalo. 


Všeho všudy jsem si vystačila se čtyřmi produkty. Použila jsem základní PL kapsy typu A (Becky Higgins); kartičky jsem použila z kolekce September Skies Core Kit (Becky Higgins); Silver puffy abecedu (Heidi Swapp) a zelená mini enamel srdíčka.


Na předem natištěnou kartičku o velikosti 4x6  inch jsem nalepila označení týdne pomocí Silver puffy abecedu (Heidi Swapp). Ikdyž nejsou čísla součástí abecedy, měla jsem štěstí a z písmenka "p" jsem si vytvořila "1" a z písmenka "q" číslici "9". Nakonec jsem doplnila zelené mini enamel srdíčko a stříbrné z použité abecedy. Roller razítkem jsem přidala datum.


Abych neměla fotografie "prázdné" na některé jsem přidala nápisy vytvořené Silver puffy abecedu (Heidi Swapp) abecedou.


I na některé předtištěné kartičky jsem přidala tu krásnou, stříbrnou abecedu. A při psaní tohoto příspěvku jsem se rozhodla, že na kartičku "Adventure" přidám ještě další psaný text.

To je pro dnešek vše  a přeji úžasný víkend, 

Charlotta




Žádné komentáře:

Okomentovat