středa 28. června 2017

Project life album 2016 - Oh Happy Life snad nikdy nedojde





 Dnes vám ukáži opět stránku tvořenou papíry z kolekce Oh Happy Life. I když už je to několikátá stránka, kde je používám, stále mi příjde, že jich je tam nějak hodně. Někdy není podle fotek poznat, o který měsíc se jedná - opět jsme v listopadu. Ale tímto zde končím s rokem 2016, prosincem vás tu mořit nebudu.




Pokud se mi sejde velké (větší) množství malých fotek focených kontinuálně (což já ráda), tak nejraději používám rozvržení kapes typu C. Na toto jsou opravdu ideální.


Fotky určily vzhled stránky a použití ozdob. Použila jsem hlavně čtverečky vystřižené z papíru s hesly. Některé jsem sestřihla do vlaječky a některé jsem podepila vlaječkami z bílého papíru. Myslím, že tak lépe vyniknou. Dále jsem přidala pár bílých enamelových teček z Mix No. 1 a srdíčko Baxter od Studio Calico. Zdálo se mi, že trochu utlumí tu barevnost. Navíc na papírových ozdobách je vidět i zajímavá "textura".




V sadě papírů je několik typů ozdob, zde je druhý typ. Opravdu tedy ke zdobení potom nepotřebujete moc jiných ozdob.


 Zde vidíte, jak vypadájí papírové ozdoby po mém útoku.




Posledním typem papírové ozdoby, kterou jsem použila, je tato roztomilá bordurka oh happy life. Má rozměr na délku 6 palců, tedy když jsem ji nalepila na krátkou stranu kartičky 6x4, tak jsem mohla odstřižené okraje použít i u jiných fotek (celkem jsou tedy na třech fotkách, najdete je?).

Kolekci Oh Happy Life mohu jen doporučit, jen pozor na ty šestkové papíry, opravdu klamou svým rozměrem a jen tak nedojdou. 

Děkuji za přečtení a příště už u stránky z roku 2017.

Ajka



Žádné komentáře:

Okomentovat