pátek 16. června 2017

Project Life Week 21/2017


Dvacátý první týden mého letošního Project Life alba je pouze na jednu stranu kapsy typu A. Neměla jsem dost fotek a tak jsem se s tím nějak zvlášť nestresovala :-) I umístění tohoto týdne v albu není přesně tam, kde by mělo být. Měla jsem místo na jednu stranu před 20. týdnem a tak je tam. 




Jako doplněk fotografií jsem si vzala PL kartičky ze sady Currently Core Kit (Becky Higgins) na kterých jsou již předem natištěné etikety s nápisy. 

Na titulní kartičku jsem pomocí razítek doplnila datum; nápis "this WEEK" z kolekce razítek Ali Edwards pro Technique Tuesday a samolepící abecedou označení týdne. 


Dvě z fotografií jsou polepeny nápisy z kartiček ze sady Currently Core Kit (Becky Higgins).



Na předem natištěné kartičky s textem jsem doplnila razítka - nahoře diářová razítka od Kelly Purkey pro Hero Arts a dole jsou opět razítka Ali Edwards.




A to je z mého skromného 21. týdne vše.

Užijte si víkend,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat