pátek 30. června 2017

Project Life Week 23/2017


Na tento týden v mém Project Life albu jsem použila dvě kolekce. Každá je od jiného výrobce, ale ladí k sobě dokonale...



Barvy a design jako takový jsou u obou kolekcí tak podobný, že jsem je neváhala okamžitě sloučit. 

Předem natištěná titulní kartička CURRENTLY Core Kit (Becky Higgins) je toho důkazem. Nalepila jsem na ni Phrase (slova) samolepku, kterou jsem kvůli své délce rozstříhla a přidala jsem i chipboard (kartonovou) samolepku - obě z kolekce LIVE MORE (Pinkfresh Studio). Jako třešničku na dortě jsem přidala enamelkové srdíčko v modré barvě. datum jsem narazítkovala pomocí roller razítka.



Protože jsem tentokrát neměla dostatek fotografií o velikosti 4x6 inch, použila jsem bílé papíry na které jsem fotky nalepila a z kartiče z kolekce CURRENTLY Core Kit (Becky Higgins) jsem vystřihla potřebné designy a nalepila je k fotografiím. Přidala jsem chipboard (kartonovou) samolepku ...




Dalším spojovacím prvkem jsou kartičky o velikosti 3x4 inch z kolekce CURRENTLY Core Kit (Becky Higgins), doplněné o Phrase (slova) samolepky a razítka Weekend Memory Planner (Heidi Swapp). Podívejte se i na dvě další sady Day a Icons, které tuto Weekend sadu doplňují. 




Týden jsem záměrně fotila bez textu, abych se následně vyhla jeho mazání na finálních fotkách uveřejněných na Scrapylife blogu.

Přeji krásný víkend a děkuji,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat