pátek 9. června 2017

Project Life Week 20/2017 a MINC


Na zpracování 20. týdne mého Project Life alba 2017 jsem si vzala pomocníka v podobě MINC Foil Aplicator. Jak už je z názvu "mašinky" patrné, celý tento týden se leskneee! 






Nejdřív jsem si rozprostřela fotky na kapsy typu A (Becky Higgins). Na základě toho jsem se  z celé škály rozhodla pro dvě barevné, lesklé folie - Gold a Mint MINC Reactive Foil. Protože nejsem moc zdatná v používání past atd., šáhla jsem po již předpřipravených doplňcích určených pro MINC Foil Aplicator.



V dalším kroku jsem si rozprostřela neoMINCované  (rozuměj bez aplikované folie) papíry 6x6 inch a ozdoby.  







Zapla jsem MINC Foil Aplicator a nastavila vhodnou teplotu, která je napsaná na každém balení jednotlivých doplňků. Postupně jsem nanášela folie na jednotlivé komponenty. 

A vzniklo mi z toho toto:


Vidíte finální verzi bez textů, kterých je nakonec opravdu hodně. 


Papír na titulní kartičku o velikosti 4x6 inch jsem vybrala ze sady Signature. Doplňky jsem nakombinovala s různých sad výseků. Nakonec jsem doplnila datum pomocí roller razítka a protože jsou papíry dost hladké použila jsem Staz-On razítkovací inkoust, který je zárukou  drženlisvosti na všech možných površích.


Kombinace nanesených folií je opravdu krásná, ikdyž to na fotografiích moc nevynikne. Nápis "happy family" jsem ještě podlepila pomocí 3D oboustranné samolepky.  


Protože se v tomto týdnu u nás dělo plno akcí, bylo zapotřebí vytvořit koláž. Pouze vložená do kapsy se mi moc nelíbila a tak jsem se rozhodla použít předpřipravenou otvírací kapsu z MINC Gratitude Variety Pack sady. Kapsu jsem ozdobila prázdnou MINC etiketou na kterou jsem potom natiskla datum pomocí roller razítka a přidala fotoaparát, který jsem se rozhodla oMINCovat zlatou folií. Nakonec jsem ještě přidala fotku a text.



Další využití MINCu v tomto týdnu. Obě výše zmíněné kartičky jsou ve finální verzi plné textů.

Pokud vás MINC nadchl, jeden z našich příspěvků na Scrapylife blogu popisuje celou škálu možností s touto "mašinkou". A nebo ZDE najdete plno jiných možností nejen na Project Life stránkách.

Přeji krásný pátek,

Charlotta



4 komentáře: